Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 20th, 2024, 12:15pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Zodra ook wel de "meest krachtige een in de »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Zodra ook wel de "meest krachtige een in de
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Zodra ook wel de "meest krachtige een in de  (Read 107 times)
nuliba
ForumsNet Member
USA 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 123
Zodra ook wel de "meest krachtige een in de
« on: May 24th, 2016, 2:18am »
Quote Quote Modify Modify

"Phil begrijpt de symbolische kracht en aantrekkelijkheid van de sport", aldus A. Michael Spence, decaan van de Stanford Graduate School of Business en een Nike bestuurslid. 'En hij hielp bouwen deed verbinding in onze cultuur. "
 
Knight dus van begrepen thatthis lust voor helden en waardering voor in-your-face houding niet beperkt is tot de Amerikaanse jeugd. Hij voorspelde correct deed de Amerikaanse cultuur is handelswaar - dat tieners van Parijs naar Nike Air Max 90 Dame Shanghai net zou zijn als die met veel attitude Charles Barkley's als tieners in Trenton en San Diego.
 
Geen enkel bedrijf heeft zo veel creatieve energie en middelen gestoken in de marketing van beroemdheden als Nike. Als, zoals Marshall McLuhan beroemde uitspraak, reclame is de grootste vorm van kunst uit de 20e eeuw, toen Nike is de Picasso, fantasierijk uitbreiding van de parameters van het gebruik van de Nike Air Max 90 Womens Pink sporter-endorser van het medium. "We hebben niet uitgevonden," Knight erkent in een interview, "maar we ratcheted het op een aantal inkepingen."
 
Nike ontworpen schoenen voor de hoogste echelon van de atleten om te concurreren en te trainen op in het sametime, het bedrijf massamarketing maakte de schoenen zo aantrekkelijk en wenselijk thatthey wurde een de rigueur accessoire om de Amerikaanse garderobe en dromen -. Zelfs als meer en meer sedentair tieners alleen droeg ze om tv nike air max 90 dames roze te kijken. Dertig jaar geleden, Amerikaanse tieners eigendom is van hetzij een paar Converse All-Stars of Keds. Vandaag de dag, de gemiddelde Amerikaanse jongen is eigenaar van 10 paar sneakers.
 
Begrijpen hoe Phil Knight Nike maakte een begrip is eenvoudig. Het begrijpen van Phil Knight is het niet. Voor iemand wiens rijk rust op viscerale reacties van de consumenten, Knight is opmerkelijk self-contained.
 
Zodra ook wel de "meest krachtige een in de sport" door de Sporting News, Knight presenteert zichzelf als minzame, hoewel licht stijf en een beetje verlegen. Hij gaat onopvallend de Wimbledon conferentie kamer op de vierde verdieping van het John McEnroe Voortbouwend op Nike Air Max 1 Donne de Nike Wereld Campus in Beaverton, Oregon. (Een goed uur jog van Portland), schraapt zijn keel, introduceert zichzelf en verontschuldigt zich voor zijn 10 minuten te laat. "Waar moet ik gaan zitten? ' vraagt ??hij. Knight is niet dragen van zijn immer aanwezige Nike Air Max 90 Femme Oakley zonnebrillen (hij is zelden gefotografeerd zonder hen), Alle dat is een bonus, als zijn lichtblauwe ogen wijd open en schitteren Wanneer een onderwerp hem vastklikt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.