Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 25th, 2024, 4:07pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « hvalbarder kors »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   hvalbarder kors
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: hvalbarder kors  (Read 114 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
hvalbarder kors
« on: Sep 22nd, 2016, 9:49pm »
Quote Quote Modify Modify

dominans, da det blev den f?rste til at s?lge en performance sko med en 3D-printet mellems?l. Skoen, UA Architech, udsolgt online i 19 minutter. Sikker Nike Free Run 2 Donne p?, var der kun 96 par til r?dighed, men som administrerende direkt?r Kevin Plank siger en nylig eftermiddag, "Alle fors?gte at g?re det. Ingen troede, at vi ville komme f?rst. Nike Air Max 2015 Dames "Plank er sportslige et par af $ 300 Architechs da han turnerer Lighthouse, det nye hjem af Under Armour innovation division, som er sat til at ?bne den 28. juni i et industriomr?de tarmkanalen off Mellem?sten Branch af Baltimores Patapsco floden. Plank holdning synes Nike Air Huarache Donne at eksistere p? en smal spektrum mellem pumpet og superpumped, men skoene er s?rligt entusiasme-fremkaldende. "De er ligesom to skyer af awesomeness jeg g?r p? lige nu," siger han. "Jeg stjal det fra Adidas ZX Flux Donne Rosa min 9-?rige, faktisk. Mine b?rn har v?ret at se en masse af My Little Pony, og det er at gnide off p? mig. "
 
Skoene 'mest bem?rkelsesv?rdige tr?k er en l?bestift-r?d mellems?l, der ligner en hvalbarder korset. Det er noget, man skele til og spekulerer: Hvordan pr?cist gjorde de g?r det? Det korte svar involverer polymerer og et partnerskab med DuPont. Det lange svar omfatter Plank planer om at genopfinde sin selskabets supply chain, omdanne byen Baltimore, og m?ske endda udman?vrere Nike i processen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.