Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 19th, 2024, 1:47am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « benen op elke stap die »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   benen op elke stap die
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: benen op elke stap die  (Read 93 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
benen op elke stap die
« on: Jan 19th, 2017, 11:46pm »
Quote Quote Modify Modify

Er is maar een essentieel onderdeel van de apparatuur die je nodig hebt voor het draaien. Schoenen. Dus ze zijn wat ik ga vandaag over spreken - in het bijzonder het belang van het selecteren en onderhouden van de juiste zijn voor u.
 
70 procent van ons over-pronate (dwz de boog van je voet instort tijdens het hardlopen of wandelen). Dit maakt de knie naar binnen roteren, waardoor de druk kan Nike Air Max 1 Damesmaken en schade veroorzaken. Als dat je (als je niet zeker bent, kunt u uw plaatselijke fysio / goed lopende winkel u vertellen), krijg je een schoen met een meer rigide structuur onder de boog willen.
 
Een lucky 20 procent van ons hebben wat een neutrale boog genaamd, en alle goede, comfortabele, gewatteerde schoen ziet u rechts over de meeste ondergronden.
 
Dat laat de 10 procent die onder-pronate (een hoge boog). Vaak zul je een meer gestructureerde schoen dan zelfs de over-pronaters nodig.Nike Air Max Tavas Femme  
 
Het spreekt vanzelf dat de schoenen nodig hebben om de juiste maat en pasvorm, dus ik zou altijd adviseren proberen ze op in de winkel in plaats van het kopen van online.
 
Veel lopers komen om mij te zien met een knagende blessure, en als ik kijk naar hun schoenen, kan ik zien dat het probleem wordt veroorzaakt door de onregelmatige patroon van Nike Air Max Tavas Donna slijtage, waardoor de rotatie van de voet als het landt.
 
Als je schoenen beginnen te dragen, ook al is het alleen maar door 2-3 mm, zullen de gevolgen aanzienlijk zijn. Zelfs een relatief kleine hoeveelheid slijtage in de schoen kan het corrigerende effect op gang te verminderen.
 
Niet op een enkele stap, misschien, maar vergeet niet dat het lopen is een van de meest repetitieve oefeningen is er - een 5k run komt neer op 5.000 stappen, en een halve marathon 21.000. Met maximaal zeven keer Nike Air Max Command Damen uitgezonden uw lichaamsgewicht door je benen op elke stap die is veel invloed in de loop van een run.
 
Dus gebruik je loopschoenen voor hardlopen. Niks anders. Dit zal hun levensduur aanzienlijk verlengen. Als je twee of drie keer per week uitvoeren, moet u nog steeds streven ze om de zes maanden te vervangen. Houd in de gaten op de slijtage patroon: als het ongelijk, heb je waarschijnlijk de verkeerde schoenen, zodat ze te vervangen voor uw volgende run.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.