Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Mar 29th, 2024, 2:54am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Nike Air Max 90 Donna Rosa »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Air Max 90 Donna Rosa
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Air Max 90 Donna Rosa  (Read 75 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 2574
Nike Air Max 90 Donna Rosa
« on: Jan 16th, 2018, 7:08pm »
Quote Quote Modify Modify

Het ZX-concept is ontstaan uit de motivatie en het verlangen van Adidas om een collectie strandschoenen Nike Air Max 90 Essential Hombre te creren die gezamenlijk alle behoeften van hardlopers dekken: van off-road tot hardlopers, joggers tot langeafstandsconcurrenten, ze konden allemaal hun schoenenoplossing vinden in de ZX-collectie.
 
Elk model is zorgvuldig aangepast en ontworpen, met subtiele verschillen en tinten die beter bij de schoen passen bij een specifiek type hardloper. Met een beetje minder vulling in het ene gebied en een beetje meer opvulling in een ander gebied, zou een schoen een nieuwe functie Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens kunnen aannemen en deze kunnen aanpassen.
 
De ontwikkelaars van de adidas Scheinfeld-fabriek in Beieren hebben zoveel toewijding getoond aan het produceren van een volledig assortiment racemodellen dat het assortiment een uitgebreide en rijke collectie is die nu met veel liefde wordt bekeken. Wat begon met de reeks 00 (honderden) in '84 zou zich uitstrekken tot de verzameling van duizenden (duizenden) na de Olympische Spelen van 1988. Deze succesvolle periode heeft ook geholpen om een aantal revolutionaire apparaten in de sport te ontwikkelen. en hardloopschoenen, zoals Torsion en Soft Cell-technologien. Dit zijn uitvindingen zoals die die in de eerste plaats zoveel fans hebben aangetrokken, fans die deze klassiekers van design nog steeds beschouwen.
 
Dat was en is de populariteit van de ZX-collectie dat deze modellen vaak Adidas Stan Smith Womens worden gezien als bepalend voor het silhouet van de archetypische trainingsschoen. Je kunt een paar van dit iconische silhouet bij de dichtstbijzijnde fam-winkel pakken.
Ian Ian Brown hoorde over de bonus, hij zei dat hij ook zou komen.
 
Zoals veel tieners in de jaren negentig was ik geobsedeerd door Nike Air-technologie. Ik zou kijken naar de nieuwste innovaties, van de lucht zichtbaar van de voorvoet naar de lucht afgestemd op andere soorten lucht. Ik zou zelfs gebruikte sneakers op de rommelmarkt kopen en ze openscheuren om de lucht te inspecteren. Naarmate mijn brein groeide en mijn kennis van de biomechanica vorderde, realiseerde ik me dat Nike Air onzin was.
 
Ik probeer niet te zeggen dat Nike Air nutteloos is. Met gas gevulde schokdempende tassen hebben een revolutie teweeggebracht in de wereld van sneakers toen deze meer dan Adidas Nmd Femme 30 jaar geleden werd gentroduceerd. Als een fashion statement alleen al, heeft de introductie van Air Max bijgedragen aan het creren van een cottage-industrie van sneakerheads en verzamelaars met kasten vol ongedragen schoenen. Er is echter heel weinig echte wetenschap - ondanks de advertenties van Nike die het tegendeel beweren - die het idee ondersteunen dat het vullen van hardloopschoenen met perslucht je een betere atleet maakt. Recent onderzoek suggereert het tegenovergestelde.
 
Maar zelfs Nike zelf ziet zichzelf nu als een marketingbedrijf. En zijn grootste act Overtuig iedereen dat Nike Air-technologie meer was dan een demonstratie van de historisch winstgevende en vaak misleidende prestaties van Beaverton.
 
Het was niet altijd zo. In 1964 richtte voormalig Phil Rodrid, de rijder van de University of Oregon, en voormalig Asics Gel Lyte 3 Mujer coach Bill Bowerman het bedrijf op om de renner gemeenschap toegang te geven tot de beste schoenen. Ze noemden het Blue Ribbon Sports (BRS), het beginnende bedrijf begon als distributeur voor Onitsuka Tiger. Blijkbaar verkocht Bowerman de meeste van zijn kofferbakschoenen bij baanwedstrijden.
 
Het duurde niet lang voor Knight - die zijn MBA afrondde op Stanford - en Bowerman zich realiseerde dat ze hun eigen ding wilden doen. Bowerman had een gevoerde hardloopschoen ontworpen die Nike Air Max 90 Donna Rosa Onitsuka in 1969 uitbracht onder de naam Tiger Cortez. Rond dezelfde tijd echter, begonnen hij en Knight met een fabriek in Japan om hun eigen lijn sneakers te produceren. Ze noemden het Nike. En weet je wat een van de eerste modellen was? De Nike Cortez.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.