Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Mar 28th, 2024, 7:33pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Asics Gel Quantum 360 Mujer »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Asics Gel Quantum 360 Mujer
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Asics Gel Quantum 360 Mujer  (Read 105 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 2574
Asics Gel Quantum 360 Mujer
« on: Feb 5th, 2018, 11:55pm »
Quote Quote Modify Modify

De adidas NMD die staat voor nomad is een nieuwe sneaker-stijl van adidas met schoenen Asics Gel Lyte 5 Womens die oude ontwerpconcepten combineren met nieuwe technologie, met name Primeknit en Boost-demping. Momenteel is het een van de populairste hardloopschoenen op de markt. Winkel adidas voor NMD-schoenen voor progressieve hardlopers zoals de R1 STLT, R2 en CS2 die moderne streetwear combineren met vintage looks. NMD's van adidas Originals hebben een Boost-tussenzool van volledige lengte voor continue energie.
 
Met hun gloednieuwe Originals NMD doet adidas een stap verder dan het uitbrengen van een archivistisch silhouet dat is uitgerust met moderne technologie. Hoewel het iconische design-DNA van het merk aanwezig is, is de NMD een geheel nieuw beest (en concept), dat attributen uit drie eerdere progressieve stijlen tekent, maar ondersteund door een Primeknit-bovenwerk en een BOOST-tussenzool voor functionaliteit. Ja, er zijn de Adidas Superstar Womens kenmerkende kleurenblokken en die beroemde drie strepen, maar er is iets gewaagd en overdreven dat niet alleen fans van het merk moet aanspreken, maar ook een geheel nieuw publiek.
 
Zelfs voordat we verder gaan in de productdetails, moet je je afvragen wat het acroniem dat het product definieert, zelfs betekent. Volgens adidas Originals VP van Global Design Nic Galway: "We begonnen te praten Nike Free RN Flyknit 2017 Damen over wat 'nieuw' betekent, zowel op het gebied van design als hoe we ons leven leiden.We hebben heel wat gedachten geworpen over nieuw modern design en de nieuwe nomadische reiziger, maar we wilden geen naam geven die te beschrijvend was. " Omdat de schoen traditionele technische inrichtingselementen die technische elementen bevatten binnen een lifestyle-product tart, besloot het team om de naam in code te behouden in plaats van de naam ervan te Nike Roshe Run Womens wijzigen. Galway zegt: "Het gaat om het creiren van iets dat goed is voor nu, dat we kunnen opnemen in ons leven."
 
Wanneer de NMD wordt vastgehouden, wordt het duidelijk dat deze is gebouwd voor reizigers. De schoen is niet alleen licht en flexibel, hij is ook comprimeerbaar en neemt weinig ruimte in beslag. "Ik reis de hele tijd," zegt Galway. "Je kunt niet alles meenemen, je neemt Adidas Gazelle Femme objecten van betekenis, of dat nu een product van culturele betekenis is of iets dat puur comfortabel is, ik neem schoenen die ik op mijn voeten wil hebben." Dit komt tot uiting in materiaalgebruik en levert een reeks comfortgerichte kenmerken op: duurzaamheid en sterkte, flexibiliteit en schokbestendigheid.
 
Galway legt uit dat het schoenenconcept al geruime tijd in ontwikkeling is. Ze hebben echter ongeveer een jaar aan de schoen zelf gewerkt en Galway heeft de consument in het ontwikkelingsproces in gedachten gehouden. "We hadden het erover dat we ons niet te veel zorgen hoefden te maken over trends, maar we moesten begrijpen wat consumenten echt als merk vinden: hun connectie met de drie strips, onze archieven." Met dat als een startpunt (en eigenlijk een kernwaarde van de productcategorie van Originals), keken Galway en zijn Asics Gel Quantum 360 Mujer team hun ogen uit naar innovaties die in de schoot konden worden gestopt. "Door beide te verenigen, wisten we dat we de juiste weg zouden vinden", zegt hij.
 
Terwijl veel van wat we hebben gezien in Originals geavanceerd is, heruitgaven overneemt, haalt de NMD invloeden uit de Micro Pacer, de Rising Star en de Boston Super. Het proces van Galway verliep op een unieke manier. "Je zou naar het archief kunnen gaan en een schoen pakken en het op je bureau leggen en het schetsen. Dat is niet mijn aanpak. Ik zou veel liever naar beneden gaan om iets te bekijken en dan terug te komen en denken:" Wat kan ik onthouden Welke elementen zitten vast in mijn hoofd' Dat is de referentie die ik neem voor nieuwe producten, het brengt ons nieuwe plaatsen. "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.