Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 25th, 2024, 7:16am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer  (Read 244 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 2574
Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer
« on: Feb 9th, 2018, 7:42pm »
Quote Quote Modify Modify

Het is Air Max Nike Air Max Command Mujer Day op 26 maart - ja, het is iets sinds 2014 - en om de sneakers te vieren die de trainersgame in 1987 veranderden, hebben we een selectie stijlen op de markt voor hem en haar verzameld.
 
Het viert een iconisch schoenenontwerp dat generaties heeft weten te overtreffen, popsterren, Hollywood en zelfs politici heeft zien spelen, van Rita Ora tot Rihanna en president Adidas Eqt Support Adv HerrenObama.
 
De Amerikaanse ontwerper Tinker Hatfield was de creatieve geest achter de beroemde luchtbellenschoen en heeft met succes zijn populariteit gedurende bijna drie decennia gehandhaafd. Sinds de lancering heeft de sportkledinggigant meer dan 50 modellen van de Air Max uitgebracht, die oorspronkelijk was bedoeld voor atleten en gemaakt voor sport, maar vervolgens populair werd in subculturen zoals hiphop, evoluerend binnen streetwear en de mode-industrie. Tegenwoordig Adidas Eqt Support Adv Dam kun je zelfs je eigen paar aanpassen aan een NikeiD-ruimte.
 
De lijn van de overvolle, zweterige undergroundclubs in New York naar het hoofdkantoor van Nike in de buurt van Portland, Oregon, lijkt voor sommigen misschien moeilijk te traceren. Maar voor Venus X-one van 12 finalisten die zijn bijgetikt om originele Air Max-herontwerpideein voor Nike's Vote Forward-Nike Air Max 2017 Donna competitie bij te dragen, is het een platgetreden paadje. Immers, voordat de Bronx-native GHE20G0TH1K lanceerde, haar cultuurbepalende hip-hop / goth dance-feest in 2009, was ze volledig ingebed in de sneakerheadscene van de stad. "Toen ik 18 was en ik alleen verhuisde, was het enige dat ik kocht eigenlijk enkel sneakers!" Zegt ze lachend tegen de telefoon. "Sneakercultuur was heel groot toen ik jong was. Het was een groot deel om tiener in de stad te zijn. '
 
Hoewel witte vinyl-go-go-laarzen als schoenen voor volwassenen de voorkeur hebben, begeerde Venus graag trainers met een beperkte oplage, vaak met vrienden in contact om te traden en haar meest gewaardeerde paren aan te passen. "Toen ik op de middelbare school zat, was dat jaar het begin van wat ik zag met urban-kids die vintage meer verzamelden en naar Beacon's Closet Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer gingen", zegt ze. "Op dat moment verzamelen en zorgen voor dingen en archiveren was iets nieuws voor de kap." De fascinatie voor sneakers breidde natuurlijk uit naar kleding; en zoals Venus opmerkt, leidde die botsing van high fashion en streetwear uiteindelijk tot merken als Hood By Air. "Het ging over de hele outfit. Dus als je die zeldzame Nike had, nou, welke top gaat ermee "Zegt ze. "Natuurlijk, misschien draag je die Billionaire Boys Club-top, of begin je misschien gewoon je eigen lijn. En dat is wat er is gebeurd. "En hoewel Venus mij verzekerde dat haar persoonlijke verzameling niet zo groot was als ze kwamen, was ze zeker niet boven het uitgeven van $ 400 aan een paar limited-edition Nike Air Jordan x A Tribe Called Quest dunks toen , het soort comfortabele zolen dat ze tot op de dag van vandaag blijft dragen. "Ik heb nooit Nike Air Max Tavas Femme de hielen gedejayd, want het is onrealistisch! Ik moet door de club rennen en ervoor zorgen dat mensen instappen, "benadrukt ze.
 
Praktisch was iets waar Venus rekening mee moest houden met DEFCON 1, haar vinyl sok-boot sneaker ontwerp voor Nike, hoewel de gewaagde stijl niet noodzakelijkerwijs was gemaakt met een traditionele atleet in gedachten. "Ik probeer niet dezelfde persoon te passen die Tinker [Hatfield] zou hebben als hij de AF1 maakt", zegt ze. "Ik maak een schoen voor een DJ, een culturele persoonlijkheid, iemand die heel belangrijk is maar niet noodzakelijk hetzelfde stadion heeft om op te spelen. Het platform kan in de club zijn, ze kunnen een voguer zijn, of ze kunnen een DJ zijn, of een modelclubkind dat de muze is van alle modeontwerpers. Dat zijn echte atleten maar ze spelen op een ander veld. '
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.