Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Mar 28th, 2024, 12:24pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Ze zijn eigenlijk als een »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Ze zijn eigenlijk als een
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Ze zijn eigenlijk als een  (Read 64 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
Ze zijn eigenlijk als een
« on: Jun 11th, 2018, 1:05am »
Quote Quote Modify Modify

Een van de dingen die ik de afgelopen jaren heb gerealiseerd, is dat hoewel ik persoonlijk leun naar meer minimale loopschoenen (een schoen als de Saucony Kinvara mijn sweet spot raakt), lezers van deze site een grote verscheidenheid aan voorkeuren hebben als het komt Nike Air Max 90 Homme naar wat ze op hun benen zetten. In combinatie hiermee is het feit dat mijn vrouw een lang stuk vrij letsel heeft gehad na het verplaatsen Nike Air Max 97 Damen naar een combinatie van maximaal gedempte Hokas (eerste Bondi 2, nu Kailua Tarmac) en brede, gedempte Altras (Torin en Intuition 2.0). Dit alles ondersteunt mijn schoenenfilosofie, wat in feite is dat mensen anders zijn en verschillende behoeften hebben, en dat wat het beste werkt voor mij misschien niet het beste werkt voor iemand anders. Ik doe het het beste in minimalistische schoenen (maar loop in zo ongeveer alles), mijn vrouw lijkt het beter te doen in iets met een behoorlijke hoeveelheid kussen.
De laatste tijd heb ik geweldige feedback gekregen toen ik post Nike Air Max 90 Mujer Negras op schoenen die ik in het verleden niet vaak heb besproken (bijvoorbeeld een traditionele neutrale schoen zoals de Nike Pegasus 31).Nike Roshe Run Femme  Ik ben me ervan bewust geworden dat er niet aan een deel van mijn publiek wordt deelgenomen als ik me alleen concentreer op het minimale einde Nike Air Presto Femmevan het spectrum. Als gevolg daarvan heb ik mijn mix van reviewschoenen gediversifieerd en ben ik begonnen met hardlopen in dingen die aanzienlijk meer worden opgevangen dan ik zou kunnen kiezen als ik geen schoenrecensent was (hoewel je me waarschijnlijk niet in een Brooks Beast zult zien binnenkort!).
Ondanks de toenemende diversiteit aan schoenen in mijn rij, heb ik maar één keer in een HOKA hardloopschoen gelopen. HOKA's zijn het archetypische 'maximale' merk voor hardloopschoenen en ze zijn aanzienlijk in populariteit gegroeid, zowel in de hardloopgemeenschap Nike Air Max 1 Womens als aan de voeten van mijn echtgenoot. Mijn eerste run was in een paar van de originele Mafate (denk ik) en hoewel ik ze niet Nike Free Run 3.0 Damen leuk vond, waren ze veel meer schoen dan ik nodig of liever. Ik heb een paar andere paren geprobeerd en vond nooit dat de pasvorm helemaal goed Nike Air Max 90 Femme was.
Vorige week ontving ik een paar van de HOKA Clifton, en hoewel ik er nog niet in ben gelopen, ben ik onder de indruk van de pasvorm en het ongelooflijk lichte gewicht (onder 8 oz) voor een schoen met zoveel kussen als de Clifton erin stopt de zool (stapel: 29 mm hak, 24 mm voorvoet). Ze zijn eigenlijk als een Kinvara met slechts een beetje extra kussen (en ze zijn vergelijkbaar in gewicht). Ik kijk er naar uit om de komende weken wat kilometers op hen te zetten - stay tuned! (er is ook een weggeefactie voor een paar Cliftons) HOKA heeft onlangs een Nike Air Max 90 Damen aantal nieuwe modellen uitgebracht en de trend is geweest naar lichtere modellen met een lager profiel die nog steeds veel kussen bevatten Nike Air Max Command Femme (zoals de eerder genoemde Clifton en de Huaka ). Gisteren ontving ik een persbericht van mijn PR-contactpersoon bij HOKA en ik dacht dat ik de verstrekte informatie over vijf nieuwe modellen die voor de lente van 2015 beschikbaar zijn, zou delen - de trend naar lichtere schoenen lijkt aan te houden. De enige details die ik heb zijn wat in het persbericht werd verstrekt, dus niet veel informatie over vallen, stapelhoogten, enz.).
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.