Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 23rd, 2024, 9:25pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « ende spetsen runt minut 42 »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ende spetsen runt minut 42
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ende spetsen runt minut 42  (Read 85 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
ende spetsen runt minut 42
« on: Jun 12th, 2018, 1:11am »
Quote Quote Modify Modify

Min erfarenhet av Mio Link hittills har varit mycket positiv. Jag hade sett blandade recensioner (t.ex. kolla in kommentarf?ltet p? DC Rainmakers utm?rkta granskning eller recensioner p? Amazon.com), med vissa Nike Air Force 1 Dámské personer som rapporterar att det upplevs sl?r eller sl?r HR-signal fr?n tid till annan medan andra tycktes ?lska det och Nike Air Presto Dámské har inte haft n?gra s?dana problem. Jag skulle s?tta mig i det senare l?gret.
F?r det mesta har inspelningen fr?n Mio Link Nike Air Max 90 Dames varit solid och konsekvent f?r mig n?r den ?r kopplad till antingen min Vivofit eller Garmin 620. Den enda g?ngen jag har sett utfall med n?gon regelbundenhet ?r under promenadavbrott n?r signalen till 620 p? min motsatta hand verkar bli st?rd, kanske f?r att min kropp ?r mellan enheterna (tydligen har ANT + -signalen problem att passera genom kroppen). Jag har aldrig sett en tappad signal p? min Vivofit p? samma handled som Mio Link.
I s?llsynta fall har jag m?rkt Mio Link-stutten lite, och varje g?ng detta har h?nt har jag funnit att det bara ?r att strama upp bandet en bit l?ser problemet. Nyckeln www.hijosdelvacio.es med s?dana anordningar ?r att skapa en t?t l?tt t?tning mellan enheten och huden - inte obehagligt t?tt, men du vill Nike Air Max 90 Dames Zwart inte att enheten flyttar sig mycket i f?rh?llande till hudytan. Det kan ocks? hj?lpa till att jag b?r det lite h?gre upp Nike Air Huarache Dámské p? min handled eftersom det ligger bredvid Vivofit. Den h?r delen av handleden ?r lite mindre benaktig och kan g?ra en t?tare t?tning.
Jag b?r notera att jag har lite k?ttiga underarmar, och det kan ocks? underl?tta en god t?tning p? mig. Jag har ocks? en kompakt, h?g arm b?r medan du k?r, och mina h?nder tenderar att stanna framf?r min kropp (i motsats till att g? n?r de sv?nger fram och bak?t framf?r och bakom mina h?fter). Vissa l?pare har en l?gre, ?verdriven armbearbetning, d?r det kan vara mer sannolikt att h?nderna blivit blockerade av kroppen f?r en del av striden - det kan vara att denna typ Nike Air Max 98 Dames av form kommer att skapa fler problem med stabil signal?verf?ring. Min erfarenhet hittills ?r den hj?rtfrekvensdata Adidas Superstar Hombre som registrerats av Mio helt i ?verensst?mmelse med min uppfattade anstr?ngning, s? jag ?r v?ldigt n?jd med inspelningsnoggrannheten. Nike Air Max 90 Heren F?r n?gra exempel p? inspelad hj?rtfrekvensdata, nedan ?r hj?rtfrekvenssp?r som produceras via Mio Link och f?ngas www.bezvazeme.cz av min Garmin 620. Graferna ?r sk?rmbilder fr?n Garmin Connect.
F?rst ?r det fr?n en kuperad 6 mil k?rning i Vermont f?rra veckan - den ned?triktade spetsen strax innan 25 minuters mark var ett vattenstopp och den mindre ned?tg?ende spetsen runt minut 42 berodde p? att det kom en ?skv?der och nedbrott som kr?vde ett stopp att s?tta min telefon och kamera i en ziploc v?ska. Ganska fast!
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.