Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 25th, 2024, 7:15pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « n det var nog av en oro att jag »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   n det var nog av en oro att jag
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: n det var nog av en oro att jag  (Read 87 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
n det var nog av en oro att jag
« on: Jun 19th, 2018, 12:46am »
Quote Quote Modify Modify

Jag granskade version 2 av Asics Gel Lyte33 f?rra ?ret och tyckte om det mycket. Den hade en rymlig passform, softish Nike Air Max 90 Womens Black s?l, m?ttlig droppe (6mm) och det fungerade bra f?r enkla och l?nga k?rningar. Som s?dan, n?r jag erbj?d en chans att prova version 3 av Gel Lyte33 var jag glad att g?ra det.
(Disclosure: dessa skor var granskningsprover tillhandah?lls gratis av Asics).
Lyte33 v3 beh?ller n?stan allt jag tyckte om v2, och lyckas g?ra det medan du sl?pper en ounce eller tv? i vikt (mitt par i storlek 10 v?ger endast 7,4 oz). De enda dimensionerna ?r desamma (23mm h?l, 17mm framfod) och viktminskningen kommer fr?n en Nike Air Max 1 Damen kombination av den nya, mer minimalt strukturerade ?vre, som tycks vara tunnare yttersula, och en f?r?ndring i den f?rening som komposerar mellansolen ( full Solyte snarare ?n en Solyte / SpEVA-blandning i version 3). Det ?r en solid sko, men lider av en fel som jag kommer att beskriva nedan. Den nya ?vre ?r l?ttare och mer andningsbar, Nike Internationalist Femme b?de stora plusser. Asics har gjort bort med de stygna ?verl?ggen fr?n v2 och ersatt dem med svetsade ?verl?gg, vilket g?r att en mycket l?ttare och mer minimalt strukturerad ?vre. Skon har inte n?gon plasth?lsr?knare, s? det ?r en som jag ofta rekommenderar till personer som har injektionell achilles tendonsm?rta (ibland kan en h?rd h?lr?knare f?rsv?ra detta).
Min enda oro med den nya ?vre ?r att den ?r gjord av den typ av syntetiskt n?t som ibland verkar mer ben?gna att riva vid framfootens Nike Air Max 2017 Femme flexpunkter. Jag har inte haft n?gra problem med mitt par (lite ?ver 40 mil p? dem), men det ?r n?got att t?nka p?.
nternalt har skon ett mjukt, behagligt foder och jag har inte haft n?gra problem med n?tning eller bl?sning. Sole i Lyte33 v3 ?r d?r saker blir lite problematiska f?r mig. Jag vill ?lska den h?r skon, och f?r det mesta har jag verkligen tyckt om att springa i dem. Jag har Nike Air Max 95 Womens gjort upp till 14 miles i en enda lopp, och jag gillar verkligen m?ngden kudde som denna sko ger i en l?ttviktspaket. Jag skulle klassificera den som en v?ldigt mjuk sko, f?rmodligen mjukare ?n Saucony Kinvara. N?rmaste j?mf?relse kan vara n?got som Altra The One2 (vad g?ller b?de passform och k?nsla).
Mitt problem ?r att f?tterna p? den h?r skon k?nns klumpiga. Jag kan k?nna en distinkt klump p? b?da sidor strax bakom min andra t?. Jag trodde initialt Adidas NMD Womens att jag kanske fick ett defekt par, men f?r n?gra veckor sedan var jag p? min lokala l?paff?r och medan han pratade med en av anst?llda om Gel Lyte33, n?mnde han samma sak (innan jag hade sagt n?gonting om det) . Jag har sedan fr?gat andra om detta och vissa s?ger att de k?nner klumparna, andra g?r det inte. Jag ?r inte s?ker p? om det kanske var en d?lig sats eller om vissa m?nniskor helt enkelt inte ?r k?nsliga f?r f?r?ndringen i fasthet i den regionen. Det ?r konstigt f?r mig att det finns p? samma plats p? b?da sidor. F?r det mesta har den klumpiga framfoten inte st?rt komforten p? k?rningar, och jag skulle inte g?ra en stor sak ut ur det. Men i f?rra veckan b?rjade jag k?nna lite ont i min h?gra fot bakom min andra t?. Det var inte f?rr?n en annan k?rning i Lytes som jag m?rkte att den enda klumpen var direkt under den smala www.joomlas.co.uk platsen. Den f?reg?ende veckan hade jag gjort flera k?rningar i skolan, inklusive en l?ng sikt. Jag ?r inte 100% s?ker p? att Lytes var orsaken till min fotv?rk, men det var nog av en oro att jag sannolikt inte forts?tter att springa i dem. Det ?r synd, f?r i alla andra avseenden ?r det h?r en riktigt fin sko, och det ?r en relativ aff?r p? en MSRP p? 90 dollar.
(Obs! I en s?dan situation ser jag ofta p? recensioner p? Amazon och Zappos f?r att se om andra har klagat p? ett problem som jag m?rkte. I r?ttvisa Nike Air Max 90 Heren till Asics kommer jag att s?ga att ingen av Amazon-recensionerna rapporterar problem med en klumpig framfot . Men jag har fortfarande problem med att jag k?nner till n?gra personer som sj?lvst?ndigt m?rkte det.)
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.