Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Mar 29th, 2024, 1:51pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « att prova Fresh Foam 980 Trai »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   att prova Fresh Foam 980 Trai
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: att prova Fresh Foam 980 Trai  (Read 106 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
att prova Fresh Foam 980 Trai
« on: Jun 20th, 2018, 1:05am »
Quote Quote Modify Modify

Newton Kismet verkar vara stabiliteten som motsvarar ?det. Inte s?ker p? vad de exakta skillnaderna ?r, men parat / kismet-parningen verkar likna Gravity / Motion neutral / stabilitetsparing vid den h?ga delen av Newtons prisspektrum. Specs ser mycket ut som ?det: 4,5 mm droppe och knappt 10 oz i vikt. Liksom ?det ?r MSRP f?r Nike Air Odyssey Dames Kismet $ 129,00.
Jag h?rde f?rst om Newton Nike Air Max Thea Femme Aha i gruppen Running Shoe Geeks p? Facebook. Jag vet v?ldigt lite om den h?r skon, och den enda plats jag har sett information om skoen som ?r upplagd ?r p? Road Runner Sports hemsida. Det verkar vara det f?rsta av Newton POP3-skor, vilket betyder att klackarna ska vara minst uttalade bland Newton-skor.
Aha ?r speciellt p? 6mm droppe och 7,4 gram, s? l?ttare ?n ?det och Kismet. MSRP ?r $ 109,95, s? prispaketet och POP3-plattformen f?resl?r att det h?r kan vara avsett som en startsko f?r personer som ?r intresserade av Newton-plattformen (som ett s?tt att ?verg? till k?nslan av en sko med framfodrar, vilket kan ta lite att v?nja sig vid). Ur en f?rgsynpunkt ?r Aha ganska d?mpad f?r en Newton-sko - undra om det ?r en strategi att f? folk p? plattformen och sedan locka dem till de ljusare (och Nike Air Max 90 Hombre dyrare) modellerna.
Jag granskade Nike Air Max Zero Dames Newton BoCo AT trailerskoen i december f?rra ?ret. De passar bra, har en fin rymlig toebox, och sulan erbjuder utm?rkt skydd och anst?ndigt drag. Min stora oro med BoCo AT var att den ?vre var ganska tjock och jag hade oro ?ver hur det skulle hantera sommarens v?rme fr?n en v?rme- och andningsf?rm?ga. Newton Boco Sol ser ut att ha byggts f?r att ta itu med denna oro eftersom den byter ut i vad som verkar vara en mer andningsbar ?vre p? BoCo AT-plattformen. Det h?r ?r del 3 i en 4-delars serie - du kan ocks? se f?rhandsvisningar av Altra , Newton och Hoka sommar 2014 utg?vor. Eftersom dessa skor ?nnu inte har sl?ppts, har jag inte k?rt n?gon av dem. Om du har, skulle jag g?rna h?ra dina tankar i kommentarerna!
Jag har haft bland tur med New Balance skor p? sistone. Jag ?lskade 1400v2, men Nike Air Max 95 Femme var underwhelmed Adidas Superstar Mujer av 890 v4. Jag k?pte MT0Nike Internationalist Femme 0v2 och lindade tillbaka dem, eftersom de k?nde sig lite snygga p? framsidan av toboxen och Fresh Foam 980 har mycket potential men ?r ocks? problematisk f?r mig p? grund av att de ?r f?r spetsiga fram?t (full granskning kommer snart). S?ledes ?r jag lite f?rsiktig med b?da skorna nedan p? grund av eventuella passande problem. The Fresh Foam 980 road sko ?r en intressant, eftersom den kombinerar en mjukh?lsa med en fast och lyh?rd framfoot i en 4 mm drop-plattform. Det ?r n?stan inte s? mjukt eller kusligt som marknadsf?ringen av skon skulle f? dig att t?nka, och stackh?jden ?r mer i linje med en sko som Saucony Kinvara ?n en maximal sko som en Hoka. Men passformen ?r ett problem f?r mig - det sista ?r f?r spetsigt och mosar min stora t? in?t till den punkt d?r jag f?r bl?sor (jag till och med Nike Air Max 90 Homme?r stor f?r att f?rs?ka undvika Nike Roshe Run Womens detta men ingen tur).
Jag skulle vara intresserad av att prova Fresh Foam 980 Trail, men det ?r definitivt ett som jag m?ste f?rs?ka innan jag k?per. Jag kommer inte k?pa en annan sko p? Fresh Foam-plattformen om passformen liknar v?gens sko. Toboxen i 980-sp?ret ser lite mer avrundad p? bilden ovan, s? jag kan ge dem ett f?rs?k om min LRS beslutar att lagra dem. Under tiden skrev min kompis Sam Winebaum upp n?gra tankar p? 980-sp?ret efter n?gra k?rningar i ett pre-release-prov.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.