Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Mar 28th, 2024, 7:13pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « om het ongemak dat haar »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   om het ongemak dat haar
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: om het ongemak dat haar  (Read 100 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
om het ongemak dat haar
« on: Jun 21st, 2018, 12:32am »
Quote Quote Modify Modify

Toen het seizoen begon, worstelde ze opnieuw met de runs. Zij en een paar vrienden waren consequent de laatste om te eindigen, en ze liet opnieuw weten dat ze wilde stoppen. Deze keer hebben we er bij haar op aangedrongen om eraan vast te houden. Dat deed ze, maar ze wist nog steeds dat ze bij de langzaamsten in het team was. Gisteren was Emma's einde van Nike Roshe Run Dámské het seizoen 'race'. De derde en vierde klassers speelden onderling informeel en de prijs was een snoepje voor elke finisher. . Ouders werden niet openlijk uitgenodigd om deel te nemen (het was net na schooltijd, er waren er nog veel op het werk), maar ik had haar laten doorschemeren dat ik zou proberen te komen kijken. Ik maakte die belofte waar en toen ze me over het veld zag lopen, lichtte haar gezicht op in een gigantische glimlach. Ik voelde me de beste ouder Nike Air Force 1 Dámské in de wereld.
Toen ze met de race begonnen, vertrok Emma in een flits. Ik wachtte aan het einde van de eerste lus en was verrast toen ze doorkwam als de vijfde dame in het algemeen, en de tweede 3e klas meisje. Een van de coaches merkte op dat het de snelste was die ze haar ooit had zien rennen, en ze was ver vooruit op kinderen die in de praktijk steeds sneller waren. Ik gaf Nike Air Huarache Femme haar een high-five en ze was weg.
Ik rende over het schoolterrein zodat ik haar verder de weg Nike Air Max 2017 Heren kon vinden en toen ik haar op het veld zag verschijnen, was ze nog steeds sterk. Sterker nog, er was niemand achter haar te zien en ze had bijna twee jongens voor de boeg geslagen. Ik nam een ??paar foto's en jogde een beetje met haar mee. Ze vroeg me om met haar mee te rennen. Hoe kon ik nee zeggen? Terwijl we renden, zei ik dat ze aan het cruisen was, dat ze vandaag extra Nike Internationalist Dámské meisjeskracht had. Ik vroeg haar waarom ze zo snel ging. Ze vertelde me dat het was omdat ik daar was om haar te bekijken. Ze smolt mijn hart op dat moment.
We hebben samen de rest van de race gerund, alleen wij twee. Ze kruiste de finishlijn als het 2e meisje van de derde klas. Ze eindigde 13 minuten voor de meisjes waar ze normaal mee loopt. Ik was verbaasd.
Dus wat heeft dit Nike Air Max Zero Femme mij geleerd? Het heeft me opnieuw de kracht van de geest geleerd. Als we nadenken over Nike Air Max 2016 Damen prestaties, denken we meestal aan fysiologie, een deelgenetica en een deeltraining. Maar zoals het citaat van Emil Zátopek bij de opening van de post alludeert, hoe je reageert op het ongemak van hardlopen kan even, zo niet belangrijker zijn. Emma heeft vandaag haar hart verlaten omdat ik daar was om haar te bekijken. Dat gaf haar de motivatie om het ongemak dat haar gewoonlijk www.joomlas.co.uk vertraagt ??door te duwen. Het effect was niet anders dan de snelheid die ik zou krijgen als ik haar zou passeren en een high-five zou halen op weg naar de finishlijn van een eigen race.
Kracht van geest en motivatie kunnen je toestaan ??om je normale grenzen te overschrijden. Vandaag, voor Emma, ??was het allemaal mentale weerbaarheid en lef. Ze wilde voor me optreden, en dat deed ze. Het kleine meisje dat altijd op de laatste plaats eindigt, liep de race van Nike Air Force 1 Damen haar jonge leven.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.