Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 25th, 2024, 3:07am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « l mijn spullen bij me te houden »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   l mijn spullen bij me te houden
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: l mijn spullen bij me te houden  (Read 76 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
l mijn spullen bij me te houden
« on: Aug 15th, 2018, 10:39pm »
Quote Quote Modify Modify

Een Nike Air Vapormax Mujer punt dat ik wel heb is dat wanneer het koud en winderig is, geen van de panty's die ik bezit, goed werk verricht, hoe zeg ik dit, de delen van de man afschermend. Jongens, je weet waar ik het over heb als je in het noorden van de wereld woont. Een doorlopend debat als het gaat om het dragen van maillot is om al dan niet een korte broek over de maillot te dragen. Waarschijnlijk de meest voorkomende reden om dit te willen doen, is bescheidenheid. Laten we eerlijk zijn, panty's kunnen een beetje onthullend zijn, en ik zal toegeven dat er tijden zijn dat ik om deze reden koos voor de korte broek op de toproute (zoals toen ik in de winter op de universiteitscampus liep). Maar ik ben ook Adidas ZX 750 Womens niet vies van sans shorts gaan doen in andere situaties. Als ik de bescheidenheid aan de kant zet, zal ik een situatie aangeven als ik vind dat shorts Nike Air Max 90 Mujer over panty's gerechtvaardigd is, en dat heeft te maken met het hierboven genoemde probleem. Het dragen van alleen panty's wanneer het echt koud en winderig is, kan daar een groot ongemak veroorzaken. De leeggelopen blaas is bijna hetzelfde als hete thee door een popsicle gieten. Niet leuk.
Het aantrekken van een paar hardloopshorts waarbij de voering over mijn panty wordt verwijderd, doet meestal genoeg om de wind te blokkeren en dingen lekker warm te houden. Probleem opgelost! Dit is alleen echt nodig als het ongeveer 20F of lager is, maar het lijkt vrij goed te werken.
Ik zou graag een paar panty's willen proberen, waarbij de stof boven de peecicle is versterkt met GORE Windstopper-materiaal Nike Air Max 90 Hombre (ik wil benadrukken dat deze post niet wordt gesponsord door GORE of een ander bedrijf). Ik vraag me af of dit de shorts of geen shorts over Adidas Superstar Femme panty's dilemma in de kou zou oplossen. Ik wist niet dat zulke dingen bestonden totdat ik op het punt stond om te publiceren op de post en ik dacht dat het misschien de moeite waard was om snel een zoekopdracht op Google te doen. Iedereen probeerde zoiets, zijn ze de prijs waard? Blijf warme mannen! (en vrouwen, heb je dit probleem? Ik weet het echt niet!) geen schande in mijn spel. Ik ga meestal ook een commando. Ik draag een paar ge?soleerde panty's van Reebok dat een testproduct was. Ik weet niet of ze het ooit hebben geproduceerd. Ze zijn bekleed, dus ik heb geen probleem gehad met ballen bevriezen; wat verschrikkelijk pijnlijk kan zijn. Ik push altijd voor een tempo van minder Nike Roshe Run Womens dan 7 m / m, dus ik kan vrijwel koken in mijn hurken.
Ik denk dat je alleen maar dikkere panty's nodig hebt. Ik haat het tweener weer waar je in korte broeken begint en tegen het einde begint de temperatuur af te koelen; de koude lucht heeft een manier om je jongens aan te vallen. Maakt ze klein; maakt je nederig. Een paar Nike's zoals jij hierboven beschrijven die niet veel blokkeren, maar super comfortabel zijn! Ik heb nog een paar Nike's die hetzelfde soort windblokkerende stof hebben als GORE, en ze zijn absoluut niet zo flexibel en lijken een beetje strakker te passen vanwege het gebrek aan rek in het winddichte materiaal. Dat gezegd hebbende, vind ik ze echt leuk als de temps heel laag zakken, en ik draag er nooit een korte broek bij. Mijn derde paar panty's is de GORE Windstopper 3/4 strak en ze rocken beslist. De windstopperstof Nike Air Presto Mens doet zijn werk en de pasvorm IMO is beter dan de Nike's met de windstopperstof. Het enige dat me echt op de GORE-panty verkocht, was niet de windstopper, maar de zakken op de dijen van de broek. De zakken zijn perfect voor een mobiele telefoon (die ik bij elke vlucht meeneem). Ik vroeg het me vanmorgen af.
Ik heb moeite om al mijn spullen bij me te houden, dus mijn favoriete shorts zijn deze Asics met 3 achterzakken. zoals wielertruizakken. Dus wanneer het kil of regenachtig is en ik een panty wil dragen, ben ik geneigd om de korte broek erover te dragen, zodat ik zakken kan hebben. Zal de lopende modepolitie mij hiervoor citeren? Ik ben in Los Angeles, dus ik loop niet in erg Nike Air Max Thea Mens koude omstandigheden, maar ik denk niet dat de kou een probleem is voor mijn vrouwelijke delen, net als voor de rest van de wereld. mijn lichaam.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.