Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 18th, 2024, 8:31pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « helpen bij het vinden van »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   helpen bij het vinden van
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: helpen bij het vinden van  (Read 105 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
helpen bij het vinden van
« on: Sep 13th, 2018, 10:21pm »
Quote Quote Modify Modify

De tussenzool strekt zich uit en rond het bovendeel om te cre?ren wat Hoka hun "kuipzitting" voor de voet noemt. Ik had geen slipproblemen in het hielgedeelte van deze schoen. De schoen wordt Nike Air Presto Womens geleverd met normale veters, die ik een beetje vreemd vond. Waarom heeft de loopschoen veters en deze wegschoen (die kan worden gebruikt Nike Air Max 90 Mens door triatleten) ze niet? Dat gezegd hebbende, voelde ik dat ik een betere pasvorm kon krijgen met de normale veters dan met de snelveters van de Kailua Trail. De schoen is veel flexibeler dan andere Hoka-schoenen en het rocker-effect, hoewel minder uitgesproken, is er nog steeds en zorgt ervoor dat iemand "wat meer op zijn middenvoet" kan krijgen. Dit is dezelfde sensatie als bij de Kailua Trail. Ik heb zeven runs genomen met het Kailua Tarmac, meestal op de weg, maar ik gooide een trailrun om te zien hoe ze zouden werken (45 mijl in totaal). Hoewel de schoen nog steeds goed is bekleed (het is tenslotte een Hoka), heeft hij niet dat zachte gevoel van mijn Bondi-snelheden. De tussenzool voelt steviger Adidas Superstar Mujer dan de Bondi, maar naar mijn mening heeft het betere demping dan de adidas Energy Boost-schoen. Deze schoen is gefactureerd als Nike Air Max 90 Womens een sportschoen en heeft 9 mm minder demping dan de Bondi. De voorvoet is flexibeler als een normale hardloopschoen. Uitgaande van hogere snelheden voelde de schoen geweldig aan. Het is absoluut fantastisch op de weg met een zeer soepel gevoel. Het heeft een veel beter weggevoel dan de Kailua Trail en ik durf te zeggen dat het wat meer opgevangen is. Op het parcours deed het ok, maar het had niet de tractie van de Kailua Trail en zou niet nuttig zijn voor iets anders dan goed geprepareerde paden. Lopen bergop was geweldig en vergelijkbaar met het gevoel dat ik had met de Kailua Trail, en het afdalen van de demping was voldoende en het beschermde mijn knie?n. Ik vroeg me af of deze schoen net zo stabiel zou Nike Air Max 90 Womens zijn als de Kailua Trail en ik kan melden dat hij erg stabiel was en ik geen problemen had. Ik vind het Kailua Tarmac echt leuk Nike Air Max 270 Femme en het is mijn "go to shoe" geworden voor mijn wegtrainingen. Deze schoen heeft alles wat ik leuk vind aan Hoka-schoenen in een prestatiepakket: Nike Air Max 95 Femme schokdemping, stabiliteit en het beschermt mijn knie?n. Deze schoen heeft iets minder "Hoka-wolk" -gevoel, maar voegt meer flexibiliteit, minder gewicht en soepele eigenschappen toe prestatiegericht gevoel op de weg. Ik denk dat het een echte winnaar is en Hoka-dragers en anderen een schoen zullen geven waar ze op de weg mee kunnen racen. Waarom krijgen deze schoenen zoveel lucht op deze site? Zijn ze een belangrijke weldoener of zoiets? Het zijn belachelijke schoenen, misschien geschikt voor een vaak gewonde nis of een subsect (zoals de één procent van één procent van Nike Air Max Tavas Damskie de lopers die ultras of iets doen). Voor mij zijn deze in tegenspraak met de geest van deze site, die minimalisme, vorm, Nike Air Max 90 Femme verstandig ontwerp is. Ik heb geen reclame relatie met Hoka, ik heb in feite nog geen direct contact met het bedrijf. Ik ben zelfs maar één Nike Air Max 90 Femme keer in de Hokas geweest. Mijn interesse is mensen te helpen bij het vinden van schoenen waarmee ze hun loopdoelen kunnen bereiken, en voor sommige mensen zijn Hokas het antwoord daarop. Zo heeft mijn eigen vrouw dankzij deze schoenen sinds enkele maanden pijnvrij kunnen rennen. Ze probeerde het minimaal en het werkte niet voor haar. Als ik ooit overdreven dogmatisch word in mijn overtuigingen over schoeisel zonder overtuigend bewijs dat één stijl het beste is voor iedereen dan heb ik mijn werk niet goed gedaan.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.