Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 20th, 2024, 7:15am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « f als ik elke »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   f als ik elke
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: f als ik elke  (Read 175 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
f als ik elke
« on: Sep 19th, 2018, 10:39pm »
Quote Quote Modify Modify

Helaas geneest de tijd alle Nike Air Max 270 Hombre wonden en uiteindelijk was ik weer terug aan het loggen van ontelbare kilometers na kilometer. Het zou een jaar duren voordat ik nog een hindernisbaanwedstrijd zou lopen (je zou denken dat de eerste genoeg zou zijn geweest), en nog twee jaar voordat de passie echt op gang kwam. Hoewel ik meer plezier beleefde aan elke modderloopexplosie dan de vorige, is het moeilijk om het moment vast te stellen waarop ik me realiseerde dat ik liever door het modderige bos met zware voorwerpen liep in plaats van Yasso 800's te rennen, maar ik Nike Air Huarache Womens kan je vertellen dat het perfect was tijd. Terwijl hardlopen iets was waar ik jarenlang van had genoten, merkte ik dat ik uitgebrand raakte door training, evenals doelen die op dat moment in mijn leven waren, onrealistisch. Ik vond crosstraining geweldig, maar vond het ontzettend moeilijk om de leuke dingen Adidas ZX 750 Mujer te doen terwijl ik mijn aantal kilometers hield om mijn trainingsdoelen voor marathon te halen. Ik begon de training te vrezen, omdat het leek alsof ik altijd tekortschoot. En toen ben ik verhuisd naar Vermont, dat de deal vrijwel verzegelde. Nadat ik de eerste vijf jaar van mijn loopbaan in een buitenwijk in South Carolina had doorgebracht, voelde het nu als een grote schande om op de stoep te rennen, toen ik talloze bergen en paden had om uit te kiezen. Mijn racekalender begon ook te veranderen, van ontelbare wegraces tot trailraces en meer "leuke" modderlooppas ... en uiteindelijk tot intensere, competitievere racecircuits. Nike Air Max 95 Hombre Vorig jaar culmineerde mijn seizoen met de Spartan Ultra Beast, een 30 (ish) mijl hindernisbaan race op en neer het onophoudelijke gezicht van Killington Mountain. En ik heb er nooit van gehouden meer te rennen dan ik vandaag doe. Overstappen van een traditionele wegraceauto naar een hindernisbaan heeft racer mijn algehele fitnessniveau aanzienlijk verbeterd. In het begin besefte ik al snel dat ik, hoewel ik een fatsoenlijke front-of-the-mid-the-pack-runner was, nog lang niet in 'goede' vorm werd beschouwd. In obstakelraces betekent een Boston Qualifying-tijd niets als je niet over de kracht van het bovenlichaam beschikt om jezelf over een tien voet hoge muur te trekken, of naar de top van een modderige touwklim. Aan de andere kant betekent kracht van het bovenlichaam niets in deze sport als je niet kunt rennen. Hindernis natuurlijk racen, het lijkt, was een match gemaakt in mijn atletische hemel. Heather Gannoe foto 1 Mijn trainingssessies zijn veel veelzijdiger nu; pistes worden bijna altijd van de weg gehaald in de hoop dat ze een Nike Air Presto Mujer natuurlijk Adidas Superstar Mujer obstakel kunnen vinden om over te steken. Intervallen van lichaamsgewichtsterkte en plyometrische oefeningen, zoals push-ups, squats, burpees en lunges, worden toegevoegd aan tempo runs en speed work. En de veelzijdigheid is niet alleen een leuke verandering in het tempo, het is ook vereist: veel van de obstakels en uitdagingen in dit soort races worden geheim gehouden tot de racedag. Je moet fysiek voorbereid Adidas Superstar Womens zijn op alles en geestelijk voorbereid op het onverwachte. Maar zonder twijfel, het beste deel van de overgang van een wegrenner naar een hindernisbaan is racen mijn passie voor hardlopen en fitness nieuw leven inblazen. Door de noodzaak om mijn training gevarieerder te maken, kon ik me niet langer zorgen maken over hoeveel mijlen ik die week rende, of als ik elke voorgeschreven snelheid zou halen. In plaats van me voortdurend te concentreren op het verhogen van mijn Nike Air Vapormax Mens hardloopuithoudingsvermogen, mag ik me nu concentreren op het conditioneren van mijn hele zelf, zowel fysiek als mentaal. En laten we wel wezen: wie houdt er niet van om in modderpoelen te kruipen en over het vuur te springen? Het spreekt mijn innerlijke kind aan en gaat in tegen alles wat mijn moeder me altijd zei om het niet te doen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.