Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 25th, 2024, 1:50am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « onder problemen terug naar buiten »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   onder problemen terug naar buiten
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: onder problemen terug naar buiten  (Read 200 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
onder problemen terug naar buiten
« on: Sep 21st, 2018, 12:25am »
Quote Quote Modify Modify

Een paar weken geleden had ik de gelegenheid om naar Portland, Oregon te vliegen om een ??kennismakingsgesprek met Merrell Footwear bij te wonen. Merrell organiseerde elk jaar zo'n bijeenkomst voor de afgelopen 3 jaar en ze nodigen in principe een verzameling Adidas Campus Femme individuen uit in de loopschoenenwereld om feedback te vragen over trends, marketingaanwijzingen, etc. Het Adidas Superstar Womens is altijd een leuk evenement en het is een geweldige manier om de mensen achter het merk te leren kennen (ze zijn een geweldige stelletje, en een knaller om mee om te gaan!). Op elke bijeenkomst biedt Merrell typisch aanwezigen een paar van hun nieuwe schoenen, en dit jaar elk van ons ontving een paar van de Merrell Ascend Glove om uit te proberen. Ik heb nu ongeveer 25 mijl op de schoenen gedaan, meestal op paden, en ben bereid om mijn vonnis te wijzen. Om eventuele angsten voor Nike Air Max 95 Homme vooringenomenheid die mijn beoordeling kunnen schaden vanwege mijn relatie met Merrell te verminderen, zal ik zeggen dat ik niet ben geweest gek op enkele van hun recente aanbiedingen. Ik denk dat de Road Glove 2 een stap terug is van het origineel, Nike Air Vapormax Mujer en de Proterra Sport is een mooie schoen, maar de zool is te stijf voor mij en als gevolg daarvan zijn mijn hielen opgescheurd tijdens een wandeling in de Adidas Superstar Hombre schoenen. Ik hou van de Bare Access 2, maar het is te stevig voor mij om het te gebruiken voor lange afstanden op de weg. In tegenstelling, de Ascend Glove sloeg een sweep spot voor mij, en ik heb er absoluut heel veel van genoten tot nu toe. Ik heb de Ascend Glove beschreven als de Trail Glove met meer cushion en een luggier-zool, of als de Bare Access met een rotsplaat en loopvlak. Beide zijn redelijk nauwkeurige beschrijvingen - denk aan www.amolan.es het als een hybride van de twee schoenen. De pasvorm van de Ascend Glove is klassiek Merrell - breed in de voorvoet, handschoenachtig door de middenvoet en hiel. Opmerkelijk is dat hoewel er steun van de voetboog is, het niet zo www.luzdevelas.es opdringerig voor me is als bij sommige van de andere Merrell Barefoot-schoenen. Het interieur is geschikt voor sockless hardlopen, maar zoals typisch is voor Merrell Barefoot-schoenen, zorgt het ontbreken van een kussen rond de enkelband ervoor dat ik bij het plaatsen van mijn Achilles huidscheurtjes krijg. Dunne sokken lossen dit probleem op. Het bovendeel bestaat uit een dubbele laag synthetisch gaas - de binnenste laag heeft een strakkere weving om vuil buiten te houden en de buitenste laag is meer open. Het resultaat is een schoen die zeer goed ademt en die het water heel goed afvoert. Ik deed 5 mijl op www.denisbensimon.fr paden met mijn vriend Nate een beetje meer dan een week geleden en hij nam me mee door nogal wat modder en water. De Ascends laten het water naar binnen stromen, maar stromen zonder problemen terug naar buiten. Er kwam wat slib Nike Air Max 1 Womens in de schoenen door het weefsel, maar meestal heel fijne dingen en ik had geen problemen of ongemak.
Het vetersysteem op de Ascend Gloves maakt gebruik van traditionele oogjes in plaats van het Omni-Fit-systeem op de Trail Glove. Dit zal wat teleurstellen, maar werkt prima voor mij. Een laatste opmerking over de bovenkant van de Ascend Glove heeft niets te maken met functie of prestaties, maar de schoen ziet er fantastisch uit, waarschijnlijk mijn favoriete Merrell-schoen qua uiterlijk sinds de originele Trail Glove.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.