Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 15th, 2025, 8:38pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Als een van die atleten niet Michael Jordan »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Als een van die atleten niet Michael Jordan
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Als een van die atleten niet Michael Jordan  (Read 132 times)
nuliba
ForumsNet Member
USA 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 123
Als een van die atleten niet Michael Jordan
« on: May 26th, 2016, 9:45pm »
Quote Quote Modify Modify

Als een van die atleten niet Michael Jordan, consumenten kunnen wereldwijd nog uitspreken van Nike als Mike. In een groot deel omdat van die ene werknemer met de duizend-watt glimlach en springplank benen, er is geen grotere statussymbool onder jongeren dan Nike producten.
 
Maar vergis je niet: Als athletically Awesome en charismatisch als Michael Jordan is, Nike Air Max 90 Dame bezuinigingen alleen niet Nike wereldwijd zo herkenbaar als Coca-Cola en McDonalds. Noch heb Nike Blazer Dame bezuinigen "Just Do It", de slogan die het best kapselt de jaren 1990. Nike is een cultureel icoon omdat Knight begrepen en veroverde de tijdgeest van de Amerikaanse popcultuur en trouwde aan sport.
 
Hij vond een manier om de verering van Helden van de samenleving, obsessie met statussymbolen en voorliefde voor enkelvoud, vaak rebelse cijfers benutten. Nike's verleidelijke marketing richt zich vierkant op een charismatische sporter of afbeelding, zelfs zelden vermelden of tonen van de schoenen. De Nike Swoosh is alomtegenwoordig dat de naam Nike vaak helemaal weggelaten.
 
"Phil begrijpt de symbolische kracht en aantrekkelijkheid van de sport", aldus A. Michael Spence, decaan van de Stanford Graduate School of Business en een Nike bestuurslid. "En Nike Air Max 90 Womens bezuinigingen helpen bouwen dat verband in onze cultuur."
 
Knight begreep ook dat deze lust for Nike Air Huarache Womens Heroes en waardering voor in-your-face houding niet beperkt is tot de Amerikaanse jeugd. Hij voorspelde correct dat de Amerikaanse cultuur was een verhandelbaar Commodity - dat tieners van Parijs naar Shanghai net zou zijn als die met veel attitude Charles Barkley's als tieners in Trenton en San Diego.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.