nuliba
ForumsNet Member
 
 I love YaBB 1G - SP1!
Posts: 123
|
 |
Dus het kan komen als een verrassing deed Nike
« on: Jun 1st, 2016, 10:27pm » |
Quote Modify
|
Nike is een kampioen brandbuilder. Haar reclame slogans- "Bo Knows ',' Just Do It ',' There Is No Finish Line" -Heb verplaatst buiten reclame in populaire uitdrukking. De atletische schoenen en kleding hebben een stuk van Americana geworden. De merknaam is zo bekend in de hele wereld als IBM Adidas ZX Flux Womens en Coca-Cola. Dus het kan komen als een verrassing deed Nike, de volmaakte marketeer, kwam op het belang van marketing laat in haar leven te begrijpen: als het $ 1000000000000 inkomsten raak. Na meer dan een decennium van Nike Air Max 90 Donne explosieve groei, Nike verkeek de aerobics markt, ontgroeide haar eigen capaciteit te beheren, en enigszins overstap naar casual schoenen. Al deze problemen dwongen de onderneming in een periode van intense zelfonderzoek. Uiteindelijk, zegt oprichter, voorzitter en CEO Phil Knight, realiseerde het bedrijf deed de weg vooruit om de focus van het ontwerp en de fabricage van het product, waar de Nike altijd had uitgeblonken uit te breiden, voor de consument en het merk. Nike's wortels gaan terug tot een bedrijf met de naam Blue Ribbon Sports, Die Knight, een voormalig agent van de Universiteit van Oregon, en Bill Bowerman, voormalig spoor Knight's coach, opgericht in 1962. Blue Ribbon Sports begon het verspreiden van loopschoenen voor een Nike Roshe Run Dam Japans bedrijf, vervolgens verschoven naar het ontwerpen van haar eigen schoenen en ze uitbesteden uit Azi?. Blue Ribbon Sports's prestatiegerichte productinnovaties en beheersing van low-cost productie vertaald in de schoenen atleten wilden dragen en konden veroorloven. Knight en Bowerman track connecties Adidas ZX Flux Donne Rosa kreeg de schoenen Op de voeten van de echte hardlopers. En dan joggen naar voren gekomen als een nieuw nationaal tijdverdrijf.
|