xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
De onafhankelijke loopschoen
« on: Jun 8th, 2016, 1:43am » |
Quote Modify
|
Het is vrij duidelijk Fitflop Sling Womens dat het kopen van online kan u geld besparen, maar ik had geen idee hoe veel minder iets als loopschoenen zou kunnen gaan kosten, totdat ik de laatste enquête vrijgegeven door de nummer crunchers bij RunRepeat.com zag. Hoe werkt een gemiddelde Nike Blazer Womens van 38,14 procent - $ 46,19 per paar - geluid? Als u besteden $ 120 op een paar schoenen bij uw lokale lopende winkel, dat is als het krijgen van elke vierde paar gratis. Er zijn niet veel kortingen zo goed. En deze wordt beter. Als het je lukt om het voorgaande jaar model online vinden, kunt u Nike Roshe Run Dam opstijgen een ander 19,36 procent ($ 14,50), gemiddeld genomen, blijkt uit de gegevens. Besparingen per type aankoop. (Met dank aan Run Repeat) "Voor de meeste lopers, ze weten wat schoenen voor hen werken, en voor hen, het opslaan van 38 procent gemiddeld, is het zinvol om het online te kopen", zegt Jens Jakob Nike Free 5.0 Damen Andersen, oprichter van de website, die zelf facturen als Yelp van hardlopen schoenen. "Ik was verrast om te zien was het aantal zo groot." [Dure loopschoenen zijn niet beter, en vaak nog erger, dan goedkopere] De onafhankelijke loopschoen Nike Free 5.0 Masculino website gekeken naar 183.911 online aankopen loopschoenen op 1 maart, 3 en 6 en vergeleken hen met adviesprijzen van fabrikanten in bricks-and-mortar running-schoenenwinkels. Meer dan 2400 schoenen over 36 merken - meer dan 99 procent van de markt - werden behandeld in de enquête.
|