nuliba
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Men p? den anden side, at selskabet normalt bliver
« on: Jun 8th, 2016, 2:14am » |
Quote Modify
|
Vores industri, og Nike i s?rdeleshed, f?r en masse mere tryk end mange andre, fordi det er sjovere at snakke om os end om en virksomhed, der g?r widgets P? den ene side, har vi ikke noget imod den opm?rksomhed ;. Vi kan godt lide at f? vores navn i pressen. Men p? den anden side, at selskabet normalt bliver behandlet p? en overfladisk, munter m?de, som ikke er, hvad det her handler om. Nike er ikke om at g? til et boldspil. det er en forretning. Folk g?r ikke altid klar over, at vi tager tingene alvorligt. S? vi er ved at l?re at forklare os bedre. Vi kan ikke lave regler, der holder narkohandlere fra at b?re vores ting, og vi kan ikke l?se problemerne med den indre by, Fitflop Walkstar Womens men vi Nike Air Huarache Womens sponsorere en masse sport klinikker for unge. Og vi tegningsgaranti en serie kaldet ghostwriting, at b?rns Television Workshop udvikler at l?re b?rn at l?se og skrive. vi g?r det, fordi vi synes, det er det rigtige at g?re, men vi ?nsker ogs? synligheden. Er skiftet til at v?re markedsorienteret en industrywide trend? Vi kan se nu, at hele branchen har v?ret igennem et stort skift. Men jeg er glad for at sige, at vi stort set f?rte afgiften ved at v?re f?rst til at forst? betydningen af ??brandet og forbrugeren. Hvis vi ikke havde gjort det opdagelse, ville en anden have, og vi kunne have v?ret ud af markedet. Kanye West har mange fans, men Herbert Hainer er tydeligvis ikke blandt dem. Spurgte der af den amerikanske rapper sange han kan lide mest under et indtjening opkald p? torsdag, den administrerende direkt?r for den tyske Fitflop Rokkit Womens sportst?j Asics Gel Lyte 5 Femme selskab Adidas lo. "Jeg tror jeg er for gammel at f?lge Kanye musik. "Hainer og hans virksomhed vil blive h?ber, at Adidas kunderne mere t?ndt.
|