xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
Carpoolen of een ritje met de bus
« on: Jun 14th, 2016, 1:51am » |
Quote Modify
|
Knip de kabel. Ik heb gesproken over hoe ik uitgeknipt kabel voor. Het bespaart me geld elke maand (in mijn omgeving, ongeveer $ 60, of meer dan $ 700 per jaar), maar ook dwingt me om dingen zoals lezen en gesprekken en ga www.poesiescelebres.fr naar buiten te doen. Win win. Gebruik de bibliotheek. In plaats van het kopen van boeken, check ze uit. De bibliotheek Adidas ZX Flux Homme heeft vaak ook een grote selectie van DVD's (afhankelijk van uw regio), bespaart u nog meer. Nu die kabel nodig heeft? Zoek gratis entertainment. Zoek een goedkope manieren om plezier te hebben. Entertainment vaak eindigt kost veel geld, als je naar de film gaan, kopen concessies, of uit te gaan 's avonds naar de bar, etc. De gemiddelde persoon besteedt ongeveer $ 1800 per jaar op entertainment (niet met inbegrip van uit eten). Nu, ik zeg niet dat je moet niet plezier hebben ... maar er zijn goedkopere manieren om het te doen. Hier zijn een paar idee?n. Hier is leuk een sober familie en goedkoop weekend. Zuinige oefening. Beweging is belangrijk, maar het hoeft niet veel geld te kosten. Hier zijn enkele Nike Free 5.0 Mens tips. Blijf gezond. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar gezond te blijven kun je bakken met geld Nike Air Max 90 Dam arts bezoeken op, ziekenhuisrekeningen en medicijnen op te slaan op de lange termijn. Een ounce van preventie, en dat Adidas ZX 700 Femme allemaal. Eet gezond, en lichaamsbeweging. Simpel en effectief. Woon-werkverkeer op de fiets. Zelfs als je een auto te bezitten, woon-werkverkeer per fiets bespaart u gas, en krijg je in vorm op hetzelfde moment. Ik adviseer het hoogst. Hier zijn mijn tips. Carpoolen of een ritje met de bus. OK, je niet wilt fiets het. Dus het vinden van een vriend of buur die werkt in uw buurt, en regelen een carpool. Of neem het openbaar vervoer. Eenvoudig advies, maar iets waar veel mensen negeren.
|