xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
orders en regelgevende bevoegdheid
« on: Jul 4th, 2016, 9:00pm » |
Quote Modify
|
Een paar zaterdagen geleden, mijn vrouw en ik brachten de ochtend vrijwilligerswerk op een gemeenschappelijke tuin Nike Free 3.0 Femme in onze buurt van San Francisco. Na een paar uur van Adidas ZX Flux Donne Rosa casual arbeid, wij en de andere vrijwilligers verspreid over onze Nike Blazer Basse Donne respectievelijke bestemmingen: lekkere brunches, dagtochten naar wijnland, kunst-galerie tours. Het was een normaal dag door San Francisco normen. Diezelfde zaterdag in de kleine Ohio stad waar ik ben opgegroeid, vier personen een overdosis hero?ne. Een lokale politie luitenant koeltjes samengevat de banaliteit van het al: "Het is niet zo ongebruikelijk is voor een periode van 24 uur hier." Hij had gelijk: in Middletown, Ohio, ook dat is een volkomen normale dag. Mensen thuis spreken van hero?ne als een apocalyptisch indringer, iets dat de stad op mysterieuze wijze en zonder waarschuwing aangevallen. Maar de waarheid is dat hero?ne kroop langzaam in Middletown families en gemeenschappen, niet door de invasie, maar op uitnodiging. Lees verder Hoe Nike Free Run 3 Dámské American Politics Ging Insane Jonathan Rauch Het Adidas ZX Flux Femme is 2020, vier jaar vanaf nu. De campagne is aan de gang om de president, die met pensioen gaat na een enkele ongelukkige term slagen. Kiezers zijn bozer dan ooit-at politici, op compromisten in het bedrijf. Congres en het Witte Huis lijken niet in staat om samen te werken aan iets, zelfs wanneer hun belangen af ??te stemmen. Met regelgeving op een stilstand, is het gebruik van executive orders en regelgevende bevoegdheid van de president een niveau dat het Congres opvattingen dictatoriale-niet dat het Congres niets aan kan doen, behalve file rechtszaken die de verdeelde Hooggerechtshof, de drie vacatures ongevuld, is bereikt niet in staat om op te lossen.
|