Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 24th, 2025, 10:21am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Hoewel historische kleermakers »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Hoewel historische kleermakers
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Hoewel historische kleermakers  (Read 184 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

Hoewel historische kleermakers
« on: Aug 10th, 2016, 8:50pm »
Quote Quote Modify Modify

Hoewel de bedragen waren minuscuul en binnen FDA grenzen, zou ik ze nooit van toepassing op mijn eigen lippen. Ik kan echter hun aantrekkingskracht te begrijpen. Vulkanische wordt geleverd in een glanzende gouden buis, ruikt zoet en waarschijnlijk zorgt voor een rijke, gladde, fel oranje dat een trendy en zelfs avant-garde kleur op de Prada, Marni en Marc by Marc Jacob banen in het najaar van 2010. Ik had de twee lippenstiften was opnieuw getest, en een geherformuleerd Volcanic had loodgehalte van meer dan zeven teruggebracht tot slechts Nike Air Huarache Womens één deel per miljoen, maar Tickled Pink nog steeds dezelfde hoeveelheid, als het drie jaar eerder had.

Het is nog niet precies duidelijk hoeveel lipstick we eigenlijk innemen, indien van toepassing; evenzo of deze ingredi?nten dan niet schaden lipstick dragers. Maar ik veroordeel het gebrek aan regelgeving die blijft leiden van een lijst van cosmetische ingredi?nten. Ik geloof dat we doorgaan met het gebruik van deze producten, zowel uit onwetendheid en omdat ze zijn geurig, verleidelijk, glamour en goed op de markt gebracht. En geen gevaar is gender. Nationale wetgeving inzake gezondheid en veiligheid in vele landen een onderscheid tussen typisch minder streng gereguleerde producten die worden gebruikt voor "versiering", met inbegrip van cosmetica en haarverf, en die worden gebruikt voor "persoonlijke verzorging", zoals shampoo Nike Air Max 95 Homme en deodorant. Dit genderdiscriminatie voorbij aan het feit dat veel vrouwen sociaal en professioneel zijn verplicht om Adidas ZX Flux Uomo cosmetica te dragen op het werk.

Hoewel historische kleermakers overtredingen zijn geweldig, we hebben meer sociaal en wetenschappelijk onderzoek naar de risico's die nog steeds schadelijk zijn voor mensen die te maken en dragen de mode van vandaag. Om voor te sterven? Het is echt niet de moeite waard.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.