Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 7:26pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Detta kan vara en sj »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Detta kan vara en sj
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Detta kan vara en sj  (Read 108 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Detta kan vara en sj
« on: Oct 8th, 2016, 10:42pm »
Quote Quote Modify Modify

Tre Adidas Superstar Femme veckor efter ras, har mitt tillfrisknande varit mycket snabbare ?n efter Bighorn, och jag har inte haft n?gra skadefr?gor fr?n t?vlingen. F?r en stund efter loppet jag var kvar skrapa mitt huvud t?nkande, "Har jag wuss precis innan jag verkligen gjordes?" "Skulle det ha kommit runt om jag bara hade h?llit g? f?r vem vet hur l?nge?" "Var jag inte passar nog? "" Har jag inte hantera Nike Blazer Basse Womens villkoren tillr?ckligt bra, eller takten r?tt? "Efter tre veckor, ?r mitt svar p? dessa i allm?nhet" Nej "jag k?nner att jag gav verkligen allt jag hade kommit f?r att ge samma dag, var den mest passar jag n?gonsin varit, f?rmodligen inte skulle ha kommit runt signifikant (?ven om jag undrar fortfarande Smiley), och lyckades v?rme och takten bara bra. Vad var problemet d?? H?r ?r min Nike Air Max 95 Dámské take-away p? denna punkt:

100 Milers ?r dumma h?rt! Detta kan vara en sj?lvklar punkt, men www.colinoates.co.uk jag tror med tanke p? att jag ?r relativt oerfaren i l?nga bergs lopp, och Bighorn (min 1 100) gick s? bra f?rra ?ret, antog jag att vara mer fit ?vergripande g? in Western skulle det g? bara samt (om inte b?ttre) ?n Bighorn. Jag var inte ens ?verv?ger en kamp f?r att bara avsluta loppet. Jag tillbringade min tid och energi i utbildning med fokus p? att vara passar nog att k?ra Nike Air Max 95 Mens sub 24, och t?nkte att jag skulle fortfarande kunna jogga saker ?ven om det gick d?ligt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.