Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 5:03pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « mennesker kunne g »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   mennesker kunne g
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: mennesker kunne g  (Read 85 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

mennesker kunne g
« on: Oct 16th, 2016, 9:48pm »
Quote Quote Modify Modify

Jeg vil slutte med at sige igen, at jeg ikke tror, der er et perfekt eller "naturlig" k?rer form, der g?lder under alle omst?ndigheder. Snarere er fastsatte form egenskaber hos den enkelte, samt egenskaber for deres umiddelbare k?rende milj?. Der Nike Air Max 1 Dámské www.maisonarchitecture.fr Nike Dunk Sky Hi Femme er Nike Air Force 1 Womens ting, Nike Air Max 90 Femme som mange Nike Blazer Basse Femme mennesker kunne g?re bedre (f.eks reducere overstriding, bedre hofte stabilisering), men at sige, at hver person skal k?re en bestemt m?de simpelthen ikke synkroniseres med den r?kke af variation, vi ser, selv i befolkninger, der har deres s?dvanlige barfodet eller minimalt shod.This indl?g g?r mig spekulerer p?, hvis du ender den m?de, du starter. Betydning som du alder og mister styrke, hurtighed, fleksibilitet vil du tendens tilbage til h?l sl?ende. Hvis ja, s? m?ske der hj?lper med at forklare tendensen til d?mpning for aldrende store ?rgange, der ?nsker at holde k?rende.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.