imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
I normalt ikke lytter til
« on: Oct 18th, 2016, 10:25pm » |
Quote Modify
|
Jeg synes det er fint at lade kadence g? lidt ned ved lavere hastigheder, 180 b?r ikke v?re den nederste gr?nse for det. Jeg tror mere i form af en r?kke fra 170-190 eller s? afh?ngigt af hastigheden. Det er sagt, jeg g?r over 200 spm under intervaller, og ofte falde under 180, hvis jeg har t?nkt mig om 9: 00 / mile eller slower.I begyndte at l?be med en metronone et par ?r siden at forbedre min formular. Jeg brugte den til n?sten alle mine k?rsler til at opretholde en 180 bpm kadence, uanset mit tempo. Efter at g?re dette i et stykke, du i sidste ende l?re at undg? den form for akavet fod Nike Blazer Basse Womens strejke foran din tyngdepunkt. Du l?rer ogs? at holde denne god tone i et langsommere tempo uden "spinding dine hjul" s? hurtigt. Det er nyttigt at se gode spor atleter, der forts?tter jogging lidt efter at have k?rt Nike Air Max 2015 Femme et l?b. Deres tempo og kadence er meget langsommere, men de beh?ver ikke vende tilbage til en akavet h?l strike.I normalt ikke lytter til musik, mens du k?rer, men jeg har faktisk brugt musik et par gange som en sensorisk Nike Air Max Tavas Damen cue til at ?ge eller fastholde min kadence, n?r jeg kommer ud for en lang pause fra tr?ning og har brug for at komme tilbage i en rytme. (Protip: Chemical Brothers 'Dig Your Own Hole er, top til bund, sandsynligvis den bedste tr?ning rekord for at holde op en intens tempo). Glad for at se, at der er faktisk nogle empiriske beviser til at bakke den praksis op, og det var ikke blot nogle placebo-lignende Nike Air Huarache Damen virkning, som jeg oplever.
|