xiaoxiangyu
ForumsNet Member
    
 I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1086
|
 |
hoog percentage
« on: Nov 6th, 2016, 8:21pm » |
Quote Modify
|
Zoals u kunt zien, de groei in 2004 was flat out-krankzinnig. We zijn er vrij zeker van dat was het jaar dat sterretjes als Paris Hilton begon te gaan gek voor hen. Op het moment, het leek alsof het slechts een voorbijgaande rage zou kunnen zijn. En uiteraard groei is nooit meer in de buurt komen die Women UGG Bailey Button Boots passen in dat jaar. Maar ... ze hebben nog steeds verkocht meer Uggs per jaar dan het jaar daarvoor sindsdien, zelfs UGG Black Friday Deals in de magere periode 2008-2009. En de verkoop worden opnieuw versnellen. Dus het is geen modegril at all. Hoe hebben ze het gedaan? Hier Barclays breekt het neer: De UGG merk heeft in wezen cre?erde een "Categorie van de One" met geen significante concurrerende bedreigingen opdoemen aan de horizon, naar onze mening. Hoewel UGG concurreert in de zeer competitieve en groeiende boot categorie, is het in wezen cre?erde een categorie van "toegankelijke comfortabele luxe" laarzen van schapenvacht. Enkele andere versies van comfort- gerichte schapenvacht laarzen naar voren zijn gekomen, maar meestal met een lagere kwaliteit materialen tegen een lagere prijs, naar onze mening. UGG, aan de andere kant, bereikt doorgaans gezonde volle prijs te verkopen en brutowinst dollars dat de detailhandel genieten, waardoor de vervanging van haar producten UGG Boots Cyber Monday door de detailhandel op de grond heel moeilijk en bijna onmogelijk is, naar onze mening. UGG profiteert ook van een hoog percentage van terugkerende klanten die een hoge mate van loyaliteit aan te tonen. Herhalingsaankopen komen veel voor bij UGG klanten, 39% van hen voeren de franchise met de Classic boot, terwijl 48% een eigen 2e en 3e paren, en 13% eigen vier of meer UGG producten. Wij geloven dat het merk deelt veel soortgelijke kenmerken en zakelijke praktijken met de coach merk, dat ook actief is in de toegankelijke luxe segment.
|