Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 9:12am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « att ta dem bortom 14 miles i en »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   att ta dem bortom 14 miles i en
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: att ta dem bortom 14 miles i en  (Read 86 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

att ta dem bortom 14 miles i en
« on: Nov 7th, 2016, 12:11am »
Quote Quote Modify Modify

Du kan se att efter 40 miles Jag har mals ned de utskjutande delarna av vita skida direkt Canada Goose Cyber Monday ovanf?r och till h?ger 4,0 i bilden nedan: Jag undrar om n?got rundad h?l, b?jd sula, och Canada Goose Constable Parka flexibiliteten hos skon har n?got att g?ra med detta mer fr?mre slitm?nster?

Prestanda
Jag har ?rligt Adidas ZX Flux Damen fann det verkligen sv?rt att inte dra dessa skor ut f?r de flesta av mina senaste k?rningar (?ven om Nike Air Max 95 Dámské Saucony Kinvara 5 ger dem en k?rning f?r pengarna som nuvarande favoriter). Jag har k?rt drygt 40 miles i dem s? l?ngt, med ett max p? l?ng sikt av 14 miles. Jag har rymt fr?n enkel takt ner till 5K takt. De har fungerat bra f?r det mesta. Jag skulle inte tveka att ta dem bortom 14 miles i en enda k?rning kan jag ens ?verv?ga dem f?r ett maraton. De ?r lite f?r flexibel f?r min smak f?r Nike Air Max 2016 Womens hastighet eller en 5K, och de enda sp?ren skulle f?rmodligen samla alltf?r mycket skr?p f?r UGG Boots Black Friday terr?ngk?rning, men de ?r m?ngsidiga nog att hantera bara om n?got annat jag kunde kasta p? Nike Air Max Zero Damen dem.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.