Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 7:23am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « extra paar inlegzolen gegooid in voor een goede »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   extra paar inlegzolen gegooid in voor een goede
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: extra paar inlegzolen gegooid in voor een goede  (Read 91 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

extra paar inlegzolen gegooid in voor een goede
« on: Nov 11th, 2016, 12:59am »
Quote Quote Modify Modify

Hier is de korte versie van het B2R verhaal: Ironman triathlete en ondernemer Eric Swartz, die meerdere verwondingen Nike Air Max 2016 Donne tijdens de training had geleden, opgeroepen Eric Orton voor hulp en Nike Air Force 1 Suede Womens ze belandde de oprichting van het B2R bedrijf (Orton was coach Canada Goose Trillium Parka Christopher McDougall's in het boek Born to Run : http://amzn.to/1gn3F2I).

Nike Roshe Run WomensDe schoen is nu verkrijgbaar bij www.born2run.com voor $ 119 USD - dit is Nike Air Max 2015 Donne inclusief 2 paar witte Tabi sokken, en ik vond ook zwarte veters en een Nike Air Force 1 Damen extra paar inlegzolen gegooid in voor een goede maatregel.

Mijn ervaring in de Nike Air Max Thea Womens B2R Trail

Ik was erg opgewonden om de schoenen vlak nadat ze ingeklaard op de Amerikaanse haven van binnenkomst en had kwaliteit gecontroleerd door de B2R crew ontvangen. UPS gaf hen afgelopen donderdag, en na een korte proefrit op een mini-trail door mijn huis heb ik besloten om ze te gebruiken voor 50K trail wedstrijd van het weekend - vrijwel direct uit de doos.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.