Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 7:24am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « kvalitet-kontrolleret af den »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   kvalitet-kontrolleret af den
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: kvalitet-kontrolleret af den  (Read 102 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

kvalitet-kontrolleret af den
« on: Nov 11th, 2016, 1:02am »
Quote Quote Modify Modify

Her er den korte version af B2R historie: Ironman triatlet og iv?rks?tter Eric Swartz, der havde lidt flere skader, mens uddannelse, opfordrede Eric Orton om hj?lp, og de endte med at grundl?gge B2R selskab (Orton var Christopher McDougall tr?ner i bogen Born to Run : http://amzn.to/1gn3F2I).

Skoen er nu tilg?ngelig p? www.born2run.com for $ 119 USD - dette inkluderer 2 par hvide Tabi sokker, og jeg fandt ogs? sorte sn?reb?nd og et ekstra par indl?gss?ler smidt i for god foranstaltning.

Min erfaring i B2R Trail

Jeg var meget sp?ndt p? at modtage skoene lige efter de ryddet toldmyndighederne Nike Air Force 1 Herren p? det amerikanske havn Nike Air Max 90 Damen indrejse og havde v?ret Nike Air Max 90 Femme Noir Et Rose kvalitet-kontrolleret af den Nike Air Max 1 Herren Blau B2R bes?tningen. UPS leverede Nike Air Max 1 Mens dem sidste torsdag, og efter en Nike Air Max Zero Womens kort pr?vetur p? en mini-spor ved mit hus besluttede jeg at bruge dem til weekendens 50K trail l?b - temmelig meget lige ud af kassen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.