Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 6:16am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « proberen zodra het warmer »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   proberen zodra het warmer
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: proberen zodra het warmer  (Read 186 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

proberen zodra het warmer
« on: Nov 13th, 2016, 8:26pm »
Quote Quote Modify Modify

Gezonde schoen opties- aarding minimalistische schoenen
Earth Runners

Ik heb onlangs een kans om een ??minimalistische / aarding schoen die is echt de beste van twee werelden voor degenen die serieus zijn over de gezondheid voet proberen. Earth Runners combineren minimalistisch Nike Air Max Thea Womens design met aarding voor een schoen die me doet denken aan wat er zou al lang geleden zijn gedragen. Deze schoenen zijn eigenlijk met de hand gemaakt op basis van uw voet sporen om een ??perfecte pasvorm te krijgen en hebben een niet-gedempte minimal zool en toegevoegd koper aarding elementen.

Deze zijn zeker niet voor iedereen, maar ik zeker zien ze als een van mijn favorieten van deze zomer. Omdat ze specifiek zijn ontworpen om mijn voet, ze zijn ongelooflijk comfortabel en ik eigenlijk hou van de look van hen (ze me denken aan een Nike Cortez Femme Griekse sandaal, vooral omdat mijn lace up ...)

Pluspunten: Minimalistisch. Geen positieve hiel. Geen kussen of boog. Aarding / aarding voordelen inbegrepen.

Nadelen: Style misschien niet voor iedereen en zal niet optimaal voor elke gelegenheid zijn.

Verdict: Zeer geschikt voor zowel de grond en op blote voeten Nike Air Max Tavas Femme lopen. Ik ben van plan om te lopen in hen proberen zodra het warmer wordt een beetje en zodra ik ben niet super-zwanger! ??

Heeft u geprobeerd een van deze schoenen? Wat zijn uw favoriete schoenen en waarom? Aan boord met de blote voeten trend? Deel hieronder!
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.