Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2025, 6:10am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « ben een zeer petite vrouw »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ben een zeer petite vrouw
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ben een zeer petite vrouw  (Read 116 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

ben een zeer petite vrouw
« on: Nov 14th, 2016, 9:39pm »
Quote Quote Modify Modify

Ik weet dat je niet echt beantwoorden, maar ik zal een ruwe advies te Nike Air Max 90 Donne Rosa accepteren. Ik ben licht, en voor de laatste 7 maanden gebruik gemaakt van 890 v3's. Het is tijd om ze te vervangen. Ik ben op zoek Canada Goose Resolute Parka naar een iets zachter dan racen platte schoen, maar de v4 me niet aan te trekken, want één ding hebben ze de hiel teen profiel up 8-10 gewandeld. Ik denk dat ik iets redelijk flexibel willen. Denkt u dat de 1400v2 zou passen bij de Canada Goose Banff Parka factuur voor mij als een 'alledaagse trainer'? Wekelijkse kilometers 45 mijl, comfortabel / rustig tempo ongeveer 7m / m. Alleen slijten de tenen van de schoenen, 12mm hakken alleen maar in de weg (een beetje zoals jij) Anders dan hen Ik denk Nike Flyknit Lunaracer 3 of Sketchers Gorun 3. Wat denk jij? Iedere andere suggestions.Would u raden deze voor een supinator Moncler Doudoune Femme die landt op de voorvoet?
Ik loop in Asics Nimbus en Brooks glycerines, de glycerines snel krijgen versleten aan de Canada Goose Victoria Parka buitenkant, de Nimbus niet zo slecht, maar die schoenen heet, krijg ik altijd blaren als ik meer dan 10 kilometer. Ik denk dat ik ben op zoek naar iets neutraal, licht en flexibel (ik www.maisonarchitecture.fr ben een zeer petite vrouw, BTW) met veel demping van de voorvoet. TKS! Ik ging voor run vandaag met de nieuwe 890 V5 en verrassend voelde nog lichter rit dan 890 V4, het voelt snel dan voorheen mijl na mijl, met uitzondering van de traditionele reagerende "REVlite" tussenzool, de toegevoegde Nike Air Max 90 Womens nieuwe functie genaamd "ABZORB Crash Pad" ontworpen voor superieure gevoel en schokdemping. Om eerlijk te zijn dit 890 V5 zijn, is nog de meest vloeiende rit in 890-serie.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.