imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
lijkt te houden krijgen over het hoofd
« on: Nov 14th, 2016, 9:42pm » |
Quote Modify
|
Een paar weken geleden schreef ik een post op een nieuwe studie gepubliceerd in het British Journal of Sports Medicine, waarin ik voorspeld dat de media koppen / voorwerpen zou de interpretatie van de resultaten verkeerd. Nou, gisteren Reuters publiceerde een artikel over de studie getiteld "Overschakelen naar minimalistische loopschoenen gebonden aan Adidas ZX Flux Donne blessures, Canada Goose Camrose Parka pijn." En de eerste Nike Air Max 1 Damen twee regels van het artikel zijn: "Voorstanders van trendy" minimalistisch "hardloopschoenen beloven een meer natuurlijke ervaring, maar lopers in een nieuwe studie gemeld hogere tarieven van de schade en pijn bij de minder gestructureerde schoenen. Drie maanden na het overschakelen van de traditionele loopschoenen aan de minimalistische ras, studie deelnemers hadden twee tot drie keer zo veel gewonden in vergelijking met lopers die met traditionele schoenen vast te zitten. "Ik ben het oneens met deze kop en interpretatie. Wat heeft de studie echt zien? Nou, letsel tarieven waren inderdaad hoger in de gedeeltelijke minimalistische Nike Free 3.0 en lopers in Vibram gemeld grotere kuit / scheenbeen pijn, maar de meest interessante resultaat naar me, en degene die lijkt te houden krijgen over het hoofd gezien Nike Air Pegasus 83 Femme in de rapporten Adidas Superstar Mens over deze studie, is dat het vond geen significant verschil in letselrisico tussen de lopers die in een meer traditionele loopschoen bleef en degenen die in de ultraminimal Vibram overgegaan. Alleen die bewegen in de Nike Free ervaring hoger letsel tarieven. (Voor meer informatie over de details van deze studie te bekijken mijn post op het of dit bericht door Blaise Dubois, waarin de resultaten met de hoofdauteur van de studie in de commentaren bespreken we).
|