imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
mid voet opvallend goed cushionning
« on: Nov 21st, 2016, 12:07am » |
Quote Modify
|
Mijn eerste indrukken van de Mizuno Ferus: Het goede: Het heeft een handschoen als fit, het is net als met een sok van een voet. Het heeft een breed toebox waarmee Nike Air Max 1 Womens je vingers om spreiden, De bovenste is zeer ademend, de zool is erg zacht, het voelt als lopen op een gewatteerde sportschool vloer als Peter in de cursoris recensie schreef. Het Nike Air Max Classic BW Womens slechte: Niet genoeg tractie, vooral op puin. Ik denk dat de enige behoefte aan een redesign. De hak is een beetje los. Deze schoen is voor het uitvoeren van maximaal 2 uur vanwege minimale demping. Na die tijd, de bal van mijn voet Adidas Superstar Herren begint met pijn. Ik zou graag een ferus zien met meer demping. Ook de hiel is niet goed beschermd tegen gevoel stenen. Ik nog havne't besloten als ik deze schoen zal blijven. Ik meestal run3-3.5 uur en ik denk dat de demping is niet enough.I dragen deze schoen al meer dan een jaar nu. Ik hou van ze, goede mid voet opvallend goed cushionning, veelzijdige schoen: weg, spoor training, trail (maar niet met natte modder: ze glijden gemakkelijk, www.maisonarchitecture.fr ik heb xt190 voor dat). Het slechte punt: ze passen vrij te groot, ik moet een maat naar beneden gaan in deze, dus bij het bestellen wia website, is het probleem als je ze terug Nike Air Huarache Femme te sturen één of twee keer, de beste manier om erachter te komen is geleidelijk maar langzaam verhogen van uw afstand in hen op training runs. Je lichaam zal u laten weten. We zijn allemaal verschillend, en sommige mensen zullen geen probleem loopt lang in een schoen als dat hebben, anderen Adidas ZX Flux Herren misschien meer problemen te hebben.
|