Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 13th, 2025, 7:31am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « og min ryg ondt v »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   og min ryg ondt v
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: og min ryg ondt v  (Read 249 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

og min ryg ondt v
« on: Nov 23rd, 2016, 12:27am »
Quote Quote Modify Modify

Jeg er enig i et omfang, jeg bekymre sig om det nye runner g? ind i en super bl?d sko. Men, n?r du f?r en idé om, hvordan du k?rer godt og undg?Nike Air Max 90 Femme Rose  ting som overstriding s? jeg ikke Nike Air Max 90 Damen n?dvendigvis tror fast og flade behov for at v?re det endelige m?l. Jeg foretr?kker en bl?dere sko til lange afstande, ting som Kinvara f.eks. Fastere og stivere for korte og hurtigt. Jeg har ogs? k?rt i Newton Energi, og min fornemmelse er det har den bl?deste h?len af ??om nogen sko jeg har k?rt i. Jeg ville faktisk bekymre mere om denne ene giver formular sjusk end nogle Nike Air Max 2016 Damen af deres ?ldre modeller Nike Air Max 95 Womens med fastere soles.that er derfor, jeg Nike Air Max 90 Damen Rosahar k?bt de polstrede sko - n?r jeg g?r i mere end minimal k?rsler (for mig - mere end 5 mi), min ryg virkelig g?r ondt, og jeg er n?dt til at afskedige en uge. (Og det er p? snavs stier, ikke beton.) Jeg fik skoene, og gik til en 1.5mi k?re p? en grusvej, og min ryg ondt v?rre, men det var ikke virkelig retf?rdig, da det allerede var s?re lidt, n?r Jeg gik. Jeg h?ber, Nike Air Max Thea Womens n?r det holder op med at Nike Air Force 1 Damen s?re, kan jeg tage disse sko til stier og v?re i stand til at g?re l?ngere k?rer. Jeg arbejder med en personlig tr?ner til at styrke alle muskelgrupper, men is?r kerne, for at beskytte min nedre ryg. Min styrke er allerede ganske godt, men jeg ?nsker at k?re !!
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.