imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
og min ryg ondt v
« on: Nov 23rd, 2016, 12:27am » |
Quote Modify
|
Jeg er enig i et omfang, jeg bekymre sig om det nye runner g? ind i en super bl?d sko. Men, n?r du f?r en idé om, hvordan du k?rer godt og undg?Nike Air Max 90 Femme Rose ting som overstriding s? jeg ikke Nike Air Max 90 Damen n?dvendigvis tror fast og flade behov for at v?re det endelige m?l. Jeg foretr?kker en bl?dere sko til lange afstande, ting som Kinvara f.eks. Fastere og stivere for korte og hurtigt. Jeg har ogs? k?rt i Newton Energi, og min fornemmelse er det har den bl?deste h?len af ??om nogen sko jeg har k?rt i. Jeg ville faktisk bekymre mere om denne ene giver formular sjusk end nogle Nike Air Max 2016 Damen af deres ?ldre modeller Nike Air Max 95 Womens med fastere soles.that er derfor, jeg Nike Air Max 90 Damen Rosahar k?bt de polstrede sko - n?r jeg g?r i mere end minimal k?rsler (for mig - mere end 5 mi), min ryg virkelig g?r ondt, og jeg er n?dt til at afskedige en uge. (Og det er p? snavs stier, ikke beton.) Jeg fik skoene, og gik til en 1.5mi k?re p? en grusvej, og min ryg ondt v?rre, men det var ikke virkelig retf?rdig, da det allerede var s?re lidt, n?r Jeg gik. Jeg h?ber, Nike Air Max Thea Womens n?r det holder op med at Nike Air Force 1 Damen s?re, kan jeg tage disse sko til stier og v?re i stand til at g?re l?ngere k?rer. Jeg arbejder med en personlig tr?ner til at styrke alle muskelgrupper, men is?r kerne, for at beskytte min nedre ryg. Min styrke er allerede ganske godt, men jeg ?nsker at k?re !!
|