imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
bra form och komfort i tidigare Instinct
« on: Nov 23rd, 2016, 12:30am » |
Quote Modify
|
Jag har anv?nt Altra Instinct 1,5, den Altra One och Altra Torin. Alla 3 av dessa skor ?r bra men ingen av dem ?r UGG Boots UK perfekt. Instinct 1,5 har en fantastisk form och det finns ingen annan sko som g?r att min fot att slappna av och Nike Air Max 95 Femme sprida sig som Instinct 1,5 g?r. Noll droppe i kombination med foten formad sist g?r f?r en fantastisk k?rning. Men eftersom de miles skakas upp, madrasse gick snabbt ner. Sulorna ?r nu som en solid bit www.allar-bodenbau.de av tjock, platt, h?rdgummi. De ?r en bra form och noll droppe men aldrig kom med n?gon d?mpning. De ?r en bra sko att undervisa r?tt form och vinna lopp, men de har inte d?mpning och var aldrig avsedd att. De ?r minimalistiska genom sin konstruktion men ?nd? med skydd. De Torins har stor d?mpning och du kan verkligen Adidas Superstar Womens s?tta ner miles dock Torins f?rlorade det h?ftigt t?rna och foten form Instinct 1,5. De Torins g?ra utsidan av foten, n?ra t?rna ont. Det finns helt enkelt inte i samma rum som Instinct 1,5. N?ra men inte www.tolin.co.uk samma. Jag hoppas verkligen det nya Olympus eller ny Instinct 2,0 har bra form och komfort i tidigare Instinct 1,5Nike Air Force 1 Suede Womens men med all d?mpning av Torin. Detta skulle g?ra den perfekta skon. ?r det n?gon som har en ?sikt om vilka en av dessa nya skor kommer att bli b?ttre fr?n mig? Olympus eller Instinct 2.0? De ?r b?da Nike Air Max 90 Mens Bluep? rest men jag kommer att l?gga en f?rhands ordning s? snart jag best?mma vilka en att prova.
|