xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
had mijn schoen reis helemaal opnieuw
« on: Nov 24th, 2016, 8:51pm » |
Quote Modify
|
Ik kocht een tweede paar in waterbestendige stof, voor het uitvoeren van in lichte regen en sneeuw. Ik vond een ander paar op ontruiming één dag, dus ik kocht ze en stak ze in mijn kast voor later. Ik ging op vakantie en vergat mijn schoenen , dus kocht ik nog een paar van de exact hetzelfde model. het is al jaren, en ik heb lopen door en schakelde vijf paren. ik ben op mijn sixth.I gevraagd een bos van het runnen van vrienden en kennissen hoe ze afgerekend op hun huidige schoenen. "ik heb ze gratis," zei een vriend die doet social media promotie voor de Cherry Blossom Credit Union ras, en wordt deels betaald in de schoenen. ze vindt het raar dat er schoenen die ik kan niet in.Several anderen lopen ging naar een lopende winkel, vroeg Adidas Superstar Femme om Nike Air Max 90 Dames Grijs een Nike Cyber Monday ??aanbeveling en zijn uitgevoerd in dezelfde schoenen sinds die tijd. een paar volgde een pad als de mijne, in een poging minimalistische schoenen na meer gestructureerde degenen hen is mislukt. een sleepagent gevraagd een orthotist voor een aanbeveling nadat ze scheurde een pees, en belandde in een super-gestructureerde schoen, met orthesen, die werkt voor her.Another runner ging naar een lopende winkel en kregen een gedetailleerde evaluatie van haar manier van lopen en het type voet, probeerde toen op een stapel van schoenen. Ze bekende dat ze zeiden dat ze allemaal "niet fit" totdat de verkoper bracht een model dat ze niet denken dat was ugly.My advies om nieuwe lopers is het aan de stok met de schoenen die je hebt als je blij mee bent. laat niemand je vertellen dat ze te dun of te gestructureerd of te trendy of te Nike Air Max 2016 Damen Nike Air Max 2016 Dames ouderwets. Nike Air Max 1 Womens Als ze werken, ze werken. en als je niet hebt gevonden dat perfect pair nog, ga je gang en gaan experimenteren. I toch aanraden specialiteit hardlopen winkels, deels omdat je een geweldige werknemer die geeft je goede adviezen zou kunnen vinden, en deels voor het feit dat ze meestal laat je schoenen die niet werken uit te keren, zelfs als u buiten bent lopen in hen. ( Vergeet niet te vragen over hun beleid.) Soms moet je veel blindgangers proberen voordat je op zoek naar de perfecte shoe.There zijn vele wegen om de perfecte loopschoen, en wat werkt voor iemand anders misschien niet voor je werken. Als ik had mijn schoen reis helemaal opnieuw doen, zou ik mijn gut hebben vertrouwd en geplakt met de Presto :. het had alle kwaliteiten die ik nu weet ik nodig heb in een schoen ik had net om te experimenteren met andere Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose dingen Adidas Superstar Femme Canada Goose Black Friday te leren dat de harde manier . Maar nu heb ik een nieuwe favoriete schoen, ik plak met het.
|