Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Aug 21st, 2025, 1:41pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Ik denk dat iedereen doet alles »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Ik denk dat iedereen doet alles
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Ik denk dat iedereen doet alles  (Read 79 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Ik denk dat iedereen doet alles
« on: Nov 27th, 2016, 9:53pm »
Quote Quote Modify Modify

De realiteit is dat het runnen van vorm is zeer variabel, en is grotendeels afhankelijk van het lichaam van een individu runner's en de omstandigheden waarin ze actief zijn (zaken als snelheid, oppervlakte, helling / daling, etc.). Dit geldt zelfs voor de voet staking. Voor blote voeten Nike Air Max Classic BW Womens lopers, zullen de dingen veranderen, afhankelijk van de snelheid, oppervlakte, etc. Er zijn gewone blote Nike Air Max 1 Damen Rosa voeten lopers die voorvoet staking, er zijn gewone mensen die op blote voeten hiel wanneer ze worden uitgevoerd op zachtere ondergrond. Er zijn op blote voeten lopers die hiel op asfalt (en ik heb een aantal zeer ervaren op blote voeten lopers maken van het eerste contact op de hiel tijdens het hardlopen op asfalt gezien). De meeste geschoeid Canada Goose Chateau Parka lopers waarschijnlijk voorvoet staking loopt Nike Air Max Thea Womens bergop, Nike Air Max 2015 Damen en hiel op de flats en downs.

In feite, als het gaat om voet staking, Prof. Daniel Lieberman van Harvard benadrukte variatie toen ik hem interviewde voor mijn boek. Hij zei:

"Ik denk dat iedereen doet alles. Dit idee dat je bent gewoon een voorvoet spits, of gewoon een middenvoet spits, maar een hak spits is bizar. Variatie is wat de biologie heeft alles te maken - iedereen doet Nike Air Max 1 Femme alles! Ik denk dat op blote voeten lopers hiel staking soms, dat doen ze natuurlijk. Ik denk niet dat ze doen het de hele tijd. Het is snelheidsafhankelijk, terrein afhankelijk, warmen afhankelijk, etc. "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.