imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Mijn kennis van de boot ontwerp is
« on: Nov 29th, 2016, 11:19pm » |
Quote Modify
|
Ik veronderstel dat dit is een goede zaak als je bescherming op het spoor willen. De stijve zool voelt ook super stabiel - het biedt een mooie, brede basis, en op 4 mm te laten vallen het voelt niet wens ik dragen van een paar schoenen met hoge hakken. Het heeft ook een omgekeerde lug ontwerp dat ze waren echt enthousiast over wanneer de onthulling van de schoen afgelopen herfst - Ik kan niet zeggen of dit is beter of slechter dan Moncler Doudoune Femme Grise een traditionele gesjouwd zool, gewoon anders. In termen van Moncler Vests Mens fit, de Proterra is een super comfortabele schoen, en een mooi vertrek Nike Air Force 1 Damen van vele andere wandelschoenen ik heb gedragen. De voorvoet is breed en vierkante - het past als een soort van Keen schoen. Voldoende ruimte om de tenen te bewegen. Omdat de bovenste is een synthetische mesh het goed ademt, vond het is niet waterdicht (ik draag hem een ??hoop deze winter en het behandelt sneeuw vrij goed zonder kletsnat) .In de meeste respecteert Merrell heeft een wandelschoen dat sommige van de trekt gecre?erd beste aspecten van het minimalisme in de hikingschoen niche. De brede voorvoet en 4 mm daling van tong in het bijzonder zijn geweldig. Waar ik in de problemen hebt uitgevoerd is met de stijfheid van de zool. Er was blijkbaar enige discussie over de vraag of een schacht in de zool omvatten. Mijn kennis van de boot ontwerp is rudimentair ten Canada Goose Trillium Parka opzichte van mijn kennis van loopschoen ontwerp, maar mijn verstand Nike Air Max 2015 Damen is dat een schacht functies om de stijfheid te verhogen en ondersteunt de enige onder de boog. Shanks komen vaak voor bij werkschoenen en wandelschoenen - voor meer informatie over de functie van een schacht zie dit artikel uit de Outside Gear Guy. De "voorgevormde TPU cambreur" in het Proterra kan een deel van mijn probleem met de schoen.
|