imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
opzichte van mijn huid te
« on: Nov 29th, 2016, 11:22pm » |
Quote Modify
|
Mijn problemen met de Proterra gemanifesteerd op een 7 mijl wandelen vorige week in Vermont. Mijn vrouw en ik waren het beklimmen van een rotsachtige switchback trail, en ik begon Adidas Superstar Womens Black een veelbetekenende slijtage op de rug van mijn hielen te voelen. Blaren waren in de werken, en we waren slechts een mijl en een half in de wandeling. Het probleem was duidelijk - de stijve zool niet goed buigen, en elke keer als ik duwde mijn voorvoet de achterkant van de schoen levered naar beneden, toen ik de volgende Nike Air Max 2015 Damen stap op mijn hak de hiel geduwd back-up nam. Het resultaat werd wrijving of slijtage aan de achterkant van de hiel. Gezien het feit dat ik het draaien van een marathon in een week, het laatste wat ik nodig had was bloedig, Nike Air Max 90 Damen Blau open zweren over mijn Achilles invoegpunt op elke voet. Ik ging in paniek en probeerde het aandraaien van de vetersluiting aan de schoen op zijn plaats houden met een betere lockdown. Die eigenlijk maakte het nog erger. Ik ging de andere kant op en deed hen zo veel als ik kon. De hielen nog steeds op en neer ten Moncler Pas Cher opzichte van mijn huid te schuiven, maar er was genoeg ruimte nu de slijtage gestopt. Ik hield ze echt los voor de rest van de wandeling en beheerd ok. Ik denk dat dit is precies hetzelfde probleem dat ik had met de Garmont Nike Air Max 2016 Damen laarzen die ik vroeger had. Stijve zolen werken niet goed voor mij, en ik zal geen bloed en pijn verdragen om een ??schoen in te breken.
|