Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 22nd, 2025, 3:12am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « van een recente post over wat een »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   van een recente post over wat een
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: van een recente post over wat een  (Read 64 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

van een recente post over wat een
« on: Jan 8th, 2017, 11:52pm »
Quote Quote Modify Modify

De vlaag van nieuwe "minimalistisch" loopschoenen worden vrijgegeven op de markt kan moeilijk Adidas ZX 700 Womens zijn om gelijke tred te houden met deze dag.Nike Air Max Tavas Dames  Een artikel in Advertising Age meldde onlangs dat "volgens SportsOneSource, lichtgewicht producten - losjes gedefinieerd als schoenen die 9 oz wegen. of minder in een mannen-maat 9 - goed voor 28% van de lopende categorie in het tweede kwartaal. Minimalistisch stijlen, een subset van lichtgewicht, goed voor 5% van de lopende Nike Air Max 90 Homme categorie. "In hetzelfde artikel, Katherine Petrecca, collectie manager voor een minimale lijn New Balance, werd als volgt geciteerd:" Als je de overgang [naar een minimale hebt gemaakt of lichtgewicht product] is het moeilijk om terug te gaan. Wat gebeurt er in de meer reguliere kanalen valt nog te bezien, maar in de prestaties en speciale kanalen, het is hier te blijven.Nike Air Max 1 Femme  "Ik zou de neiging om met haar eens, want ik kan onmogelijk voorstellen dat ik ooit terug te gaan Nike Air Max 90 Mens Navy naar een meer traditionele running schoen na de overstap hebben gemaakt om meer minimal stijlen.

Wanneer statistieken als deze worden vrijgegeven, vraag ik me vaak, die schoenen zijn opgenomen in de verschillende categorie?n - het is makkelijk genoeg uit te vinden welke schoenen weegt minder dan 9 oz, maar die schoenen zijn opgenomen in de "minimalistische" groep? Als ik Nike Air Max Command Femme moest raden, is het waarschijnlijk dingen zoals de Vibram en Merrell Barefoot schoenen, maar ik kan niet zeker zijn van de verstrekte informatie. Zou de New Balance Minimus Trail worden opgenomen? Wat dacht je van een zero druppel schoen die goed wordt opgevangen als de Altra Instinct?

Het is vanwege deze ambigu?teit die ik hou niet van het gebruik van de term "minimalistische" Nike Air Max 90 Dámskénaar een specifieke categorie van schoenen te beschrijven. Ik had een lange discussie in het Adidas Superstar Dames commentaarveld van een recente post over wat een minimalistische schoen vormt, en hoewel ik heb mijn eigen persoonlijke voorkeuren als het gaat om schoenen, ik herhaaldelijk maakte het punt dat ik niet minimalistisch zien als een categorie, maar een einde van een spectrum. Ik dacht dat ik dit bericht te gebruiken om te werken een beetje op mijn gebruik van het woord Adidas Superstar Dámské černé"minimalistische."
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.