Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 22nd, 2025, 2:13am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « deze dagen tolereren »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   deze dagen tolereren
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: deze dagen tolereren  (Read 105 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

deze dagen tolereren
« on: Jan 9th, 2017, 10:25pm »
Quote Quote Modify Modify

Ik was goed na pakte mijn eerste salaris van mijn zomer stage bij het Metropolitan Museum of Art voelt. Ik had die mensen lopen in het park, rond het stuwmeer en de ruiterpaden gezien. Ik liet werk opgewonden om mijn eerste paar niet-hand-me-down Nikes of kopen (schoenen die niet een herhaling van LA Gear waren.)

Ik liep de winkel en ging meteen naar de muur die de sportschoenen gehuisvest. Een geassocieerde deelneming kwam over en vroeg of ik hulp nodig had. Ik knikte en vroeg of ik zou kunnen proberen op een aantal loopschoenen. Hoeveel mijl bent u? Ik weet het niet ... als een of twee per dag?

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik draaide me om en stampte Adidas ZX 750 Femme uit de winkel, of dat ik had een aantal geestige en excoriating weerwoord te zijn duidelijke minachting van mijn (voor hem) non-existent kilometerstand. Maar dat deed ik niet. Ik heb echt nodig hadden sommige loopschoenen en ondanks neerbuigende houding van deze kerel ik ging door sommigen. Ik heb een aantal blauwe en witte Reeboks dat ik zou gebruiken voor de komende twee jaar, door mijn tweede jaar op de universiteit. Ik was zeventien, zowat naar de universiteit te starten en op dat punt heb ik niet beseffen dat het slechts een van de vele dagelijkse vernederingen die ik zou ervaren als een loper, omdat ik niet passen in dat de jongeman perceptie van agent zou zijn.

Hoe dan ook, ik wist niet dat dit bericht was van plan om er naartoe te gaan, maar het werd me aan het denken over de shit Ik zal Adidas Superstar Womens absoluut niet deze dagen tolereren.

Je Nike Air Presto Femme moet een aantal loopschoenen? Ga in een lopende winkel en vertel de medewerkers u graag ingericht te zijn voor een passende loopschoen voor iemand who--
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.