xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
antagligen en del av designen
« on: Jan 11th, 2017, 12:26am » |
Quote Modify
|
AF: Dessa skor ?r t?nkta att ge dig massor av d?mpning n?r du landar p? marken, men en barfota start. Jag ?r inte helt Adidas NMD Womens s?ker p? att jag upplevt det, men skorna k?nde bekv?m att k?ra i. Eftersom jag Adidas Superstar Womens f?rs?kte racing version, de var trevliga och l?tta, men annars de k?nde sig mer som vanliga tr?nare ?n minimalistiska s?dana. KC: Det ?r kanske just d?rf?r att de ?r mer av en hybrid mellan barfota och konventionell, men jag ?lskar verkligen dessa skor. De verkar ge mig mer bounce, ?r verkligen l?tt (?ven n?st toppmodell) och mycket bekv?mt. Det ?r sv?rt att analysera din egen Nike Roshe Run Dames k?r g?ng, naturligtvis, men m?nniskor vid mitt k?r klubb har kommenterat att min k?r formen Adidas Superstar Dames Roze ?r faktiskt m?rkbart annorlunda och b?ttre i dessa - och jag har k?rt en serie PBS i dem ocks?. Dessa ?r nu mina l?parskor i choice.KC: Jag f?rs?kte ocks? de tv? Adidas barfota stil l?parskor. Adapt k?ndes v?ldigt liten till att b?rja med - de ?r en t?njbar, n?stan neopren liknande material Nike Air Max Tavas Femme som k?nns snarare som att b?ra en kompressionsstrumpa. De g?r stretch och anpassa Nike Air Max 95 Femme sig till f?tterna men. T?theten gjorde dem att k?nna sig som om de hade gnida p? baksidan av h?len, men bara p? den f?rsta slitage. De ?r otroligt l?tt och soleis praktiskt taget obefintlig, s? en annan f?r den rutinerade barfota l?pare. Motion har lite mer st?d och struktur till dem. Liksom Adapt, materialet p? foten k?nns v?ldigt elastiskt, s? ?terigen att de ?r en perfekt Nike Air Max 90 Damen Pink passform - inte s? mycket runt sidan av foten, som p? toppen. ?ven om de har skosn?ren www.jsatt.fr de inte k?nner att de beh?ver dem. Passformen - som Barefoot Evos - ?r ganska bred i t?n omr?det men det ?r antagligen en del av designen som well.i b?rjade springa barfota som barn, (en del-wheres i Afrika!), Men senare vant sig vid att b?ra k?r sneakers . Jag kan f?rest?lla mig stirrar fr?n www.rhassistance.fr m?nniskor och stirrade p? denna bruna kille som k?r barfota i New York! Efter Nike Air Max Tavas Womens 50 + ?r fortfarande ig?ng, fortfarande k?ra som om jag sprang barfota, landar p? min fr?mre fot. S? f?r mig, det spelar ingen roll vilken typ av k?r sneaker jag f?r. Jag f?rs?ker att f? den l?ttaste! Det b?sta sko jag hade, men var en som hade stoppning bot ... A
|