Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 22nd, 2025, 12:15am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Jag skulle rekommendera att anv »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Jag skulle rekommendera att anv
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Jag skulle rekommendera att anv  (Read 105 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Jag skulle rekommendera att anv
« on: Jan 13th, 2017, 12:53am »
Quote Quote Modify Modify

Det som f?rv?nade mig med en s?dan ultral?tt vikt sko ?r att det ?r s? bekv?m som alla andra Saucony skor. Som jag skrev tidigare ?r n?tet t?jbart s?, f?rutsatt att du f?r r?tt storlek, kommer skon h?lla fast vid din fot som n?gon sorts andra hud, aldrig vara tight ?ven efter en tv? timmars k?rning. Det enda negativa ?r att denna mask g?r din fotsvett en hel Nike Air Huarache Womens del i varma temperaturer, och jag Nike Air Max Command Homme rekommenderar att du s?tter p? strumpor n?r v?dret blir alltf?r trevligt. En Nike Air Max 1 Damen annan Nike Air Max 90 Homme Grise negativ punkt n?r du b?r dem barfota ?r att jag fick bl?sor p? insidan av mina f?tter, strax efter stort?n,Nike Air Max 1 Femme  som orsakas av en h?rd del av sulan.

Sulan p? Hattori kommer inte att ge dig med samma marken k?nna som att k?ra Nike Air Max 90 Essential Womensbarfota. Det ?r ganska h?rd, ?ven om det b?js l?tt n?r det ?r t?nkt att. Detta kan dock styvhet bli ett problem om du planerar att anv?nda dem f?r att k?ra, l?t oss s?ga, en maraton till exempel. Jag gjorde en 2h 15min k?rning, som utmattad mina f?tter. En timme verkar verkligen tillr?ckligt. Till detta Tidsgr?nsen skulle jag ocks? inf?ra dem en hastighetsbegr?nsning: ingen arbetstempo. De ?r inte avsedda f?r h?ga hastigheter.

Detta sagt, springa med Hattori ?r ett verkligt n?je ... f?rutsatt att du bor under varaktighet och hastighetsbegr?nsningar. Som Marie sagt, det ?r mycket l?tt att anv?nda dem tack Nike Air Max 90 Homme vare "styrskena" som Nike Air Max 90 Mens erbjuds av insatserna under stort?n och f?rsta metatarsal. Ingen risk f?r d?lig h?llning Nike Air Max 90 Essential Damen induceras av skon ?ven f?r en minimalistisk rinnande nyb?rjare - din kropp anpassningen ?r n?stan perfekt. Detta ?r Nike Air Max 1 Homme Bleu f?rmodligen den b?sta funktionen i Hattori.

Jag skulle rekommendera att anv?nda Saucony Hattoris som ett "verktyg". Ett verktyg f?r att starta med minimalistisk l?pning utan ocks? ett verktyg f?r avancerade minimalistiska l?pare att finslipa sin klivet.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.