imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
din krop tilpasning er n
« on: Jan 13th, 2017, 12:54am » |
Quote Modify
|
Hvad overraskede mig med s?dan en ultra-letv?gts sko er, at det er s? behageligt som enhver Adidas Superstar Heren anden Saucony sko. Som jeg skrev f?r, maskerne er str?kbar s?, forudsat du f?r den rigtige st?rrelse, vil skoen www.mateopinilla.es holde fast i din mund som en slags anden hud, aldrig at v?re stram, selv efter en to timers l?b. Kun negativt punkt er, at denne maske g?r din mund sved ganske meget i varme temperaturer, og jeg anbefaler, at du l?gger p? sokker, n?r vejret bliver for nice. Et andet negativt punkt, n?r if?rt dem barfodet, er, at jeg fik vabler p? indersiden af ??mine f?dder, lige efter storet?en, for?rsaget af en h?rd del af s?len. Den eneste af Hattori vil ikke give dig den med den samme jord f?ler som at k?re barfodet. Det er temmelig Nike Air Max 2015 Womens stiv, selv om det b?jer let, hvor det er meningen at. Imidlertid kunne denne stivhed blive et problem, www.richmondham.co.uk hvis du planl?gger at bruge dem til at k?re, lad os sige, en maraton for eksempel. Jeg gjorde en 2h 15min Nike Air Presto Dámské l?b, som opbrugt mine f?dder. En time synes virkelig nok. Hertil varighed gr?nse, vil jeg ogs? p?l?gge dem Nike Air Max 90 Womens en hastighedsgr?nse: ingen hastighed arbejde. De er ikke beregnet til h?je hastigheder. N?r dette er sagt, k?rer med Hattori er en sand forn?jelse ... forudsat du bo under varighed og hastighedsgr?nser. Som Marie sagde, det er meget nemt at bruge dem takket v?re den "vejledende skinne" tilbydes af indsatser under storet?en og f?rste metatarsal. Ingen risiko for d?rlige arbejdsstillinger induceret af skoen selv for en minimalistisk nybegynder k?rer - din krop tilpasning er n?sten perfekt. Dette er sandsynligvis den bedste funktion Nike Air Max 90 Pánské af Hattori. Jeg vil anbefale at bruge Saucony Hattoris som et "v?rkt?j". Et v?rkt?j til at starte Nike Air Pegasus 89 Femme med minimalistisk k?rer, men ogs? et v?rkt?j til avancerede minimalistiske l?bere at perfektionere Nike Air Zoom Pegasus Dámské deres skridtl?ngde.
|