xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
svimlende hovedpine
« on: Jan 17th, 2017, 7:42pm » |
Quote Modify
|
Destination Nike Air Max 90 Dames Blauw Hongkong Mange amerikanere retm?ssigt billede Hong Kong som en blomstrende ?st-m?der-vest-metropol med et robust finansiel sektor og glitrende skyline, vrimler med massive fragtskibe, posh indk?bscentre og et Adidas Superstar Donne Rosa fashionabelt urban befolkning. Mange glemmer, at Hong Kong (bogstaveligt "Fragrant Harbor" i kinesisk) kan prale med en utrolig natur ud for kysten af ??Kinas Pearl River Delta. Mindre end en fjerdedel af omr?det er udviklet og det meste af jorden forbliver n?sten lodret regnskov og gr?sarealer. Hong Kong har en lang, forrevne kystlinje med mange skjulte floder og bugter, der fremmer ?kologiske mangfoldighed Nike Air Max Command Womens og utallige nuancer af gr?nt. Velkommen til junglen Den ultra er opkaldt efter Hong Kongs h?jeste bjerg, Tai Mo Shan, st?ende kun 3140 ft. Men beskyttet af en r?kke vildledende stier og skr?ninger, mange best?r Piumini Moncler Donne Beige af l?se sten, der smuldrer under foden. Kurset er designet til at teste l?bere gennem en rullende spidsrod af naturlige forhindringer med tilgroede stier i gr?nne l?v, skjulte r?dder, bromb?r og spider webs chef blandt Nike Air Max 90 Mujer Rosa de vedholdende syndere. Jeg vidste, at Ultra Trail Tai Mo Shan ville v?re en reel gut check for mig, is?r fordi jeg har tr?net i pandekage-flade og tempererede Shanghai. Fire-timers sessioner p? en skr? l?beb?nd eller cardio kredsl?b i gym sauna er d?rlige efterligninger for naturligvis betingelser. Hvad v?rre er, m?tte jeg tage fem uger fri fra tr?ning dette efter?r til at hvile et sammenknebne tilbage og endda overvejet skrabe min post til l?bet. Huske at sk?bnen favoriserer fed, jeg fordoblede min beslutning. Hongkongs varme, fugt og bakker hurtigt zapped mit triumferende attitude. Mine kalve arbejdet overtid til at Nike Air Max Tavas Donne fremdrive mig op hver bjergskr?ning men mine quads og kn? smertede med hver faldende trin i tumbling klipper. Ved mile tredive min overbebyrdede venstre ben var kramper af tr?thed. Jeg re-fokuseret p? det n?ste skridt, Nike Air Max 1 Uomo men f?lte for?ret i min trin forsvindende til lidt mere end en magt g?tur. Famished ved en kontrolpost omkring mile sixty Jeg gasdrevet op med bananer. Desperat trang salt til at erstatte tabt natrium, jeg selv samplet Nike Air Max 90 Donna Rosa krabbe gryderet og en lokal energi drikke. Stor fejltagelse. Inden for fem miles f?lte jeg kvalme og var ude af stand til at holde mad eller vand ned. Hong Kongs bakker fors?gt n?dest?det men jeg modst?et og renset ud en anden tyve miles med en svimlende hovedpine og montering kalorie underskud f?r timeout p? mile seksogfirs. Tilbage p? mit hotel, jeg langsomt fjernet min racing gear og sn?ret min Brooks Nike Air Max 1 Womens Puregrit 5 s. Disse trofaste kammerater hjalp mig kanalisere hver sidste ounce af energi til den aktuelle opgave. Selvom m?lstregen forblev fjorten miles ud min stride, jeg ved, at jeg forlod det hele ud p? banen.
|