imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
oor al hun opleiding met schijnbaar positieve r
« on: Jan 19th, 2017, 12:41am » |
Quote Modify
|
Tot slot wil Nike Air Max 1 Dames ik graag aan anderen aan te moedigen op deze thread om dingen burgerlijke in onze discussies te houden, zodat deze discussies een positieve bron van informatie over dit interessante onderwerp kan zijn. Op het einde, ik denk dat we zijn allemaal op zoek naar hetzelfde doel ... om Nike Air Max Classic BW Femme de waarheid in wat er zal ons Nike Air Max 95 Mujer toelaten te vinden, onze runner-vrienden en onze runner-pati?nten om door te gaan om te genieten van de grote sport van de lange afstand vrij lopen van de schade, vrij van pijn en met een maximum aan plezier. Laten we niet toestaan ??dat negatieve reacties Nike Air Max 2017 Dámské in de weg van onze zinvolle discussions.Thanks voor uw attente reactie, ik ben het eens met de meeste van wat je hier zegt. Een punt dat ik wil maken is dat ik racen flats zien als een subcategorie van wat velen verwijzen naar nu als minimalistische schoenen. Ja, racing Nike Air Max 90 Womens flats zijn geweest al een lange tijd, maar voor de meeste van die tijd de gemiddelde loper zou ze nooit te zien in een typisch schoenenwinkel. Bijvoorbeeld, in april van dit jaar heb ik ging naar mijn lokale Dick's Sporting Goods winkel en geteld 90+ paren loopschoenen aan de muur (Nike Air Max 1 Homme mannen en vrouwen). Niet een enkel paar van Nike Air Max Thea Femme het racen flats, zelfs niet een cross country schoen. Elk paar zou wat we zouden kunnen noemen een PECH schoen naar Richards et al., 1998 terminiology gebruiken. Zo, hoewel racing flats rond het gemiddelde loper zijn geweest zou zelden Nike Air Max 90 Femme Bleu of nooit zijn blootgesteld aan hen. Bovendien hebben de meeste schoen bedrijven en speciaalzaken winkels zou typicaly alleen maar ze aanraden aan wat zij noemen de "effici?nte runners "en alleen voor wedstrijden of korte afstanden. Sommige winkels zullen weigeren verkopen ze aan Nike Air Max 90 Womens Pinkrecreatieve lopers. Wat we nu zien is een ruimer gebruik van schoenen vergelijkbaar met racing flats (of zelfs minder), met een aantal lopers gebruik ervan voor al hun opleiding met schijnbaar positieve resultaten. Wij zijn ook zien breder gebruik van op blote voeten loopt als een Nike Air Max 1 Damen training tool, net als het heeft gebruikt door competitieve geleiders voor vele jaren. Ik weet niet op blote voeten lopen veel helemaal niet, maar af en toe zal doen om af te koelen na een track training of op een loopband om te werken aan de vorm en versterking.
|