Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 8:24pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « ikke havde nogen probem finde »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ikke havde nogen probem finde
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ikke havde nogen probem finde  (Read 93 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

ikke havde nogen probem finde
« on: Jan 19th, 2017, 12:43am »
Quote Quote Modify Modify

Dejlig respons. Det er rigtigt, at racing flats nu kan betragtes som en underkategori af "minimalistiske sko". det punkt, jeg fors?gte at g?re var dog, at racing flats har eksisteret i mange ?r (mindst siden begyndelsen af ??1970'erne), og tanken om en tynd s?ler sko, der ville v?re Nike Air Max 90 Dámské Bílé lettere og hurtigere er ikke en ny idé.
Nike Air Max 90 Mens  
I min erfaring, har jeg altid set racing Nike Air Max 1 Femme lejligheder p? salg p? k?rer specialbutikker her Nike Air Max Classic BW Dames i Sacramento, hvor de oprindelige Fleet Feet runing Nike Air Huarache Dámské skoforretning blev grundlagt af Sally Edwards og Liz Jansen i 1975 under mit senior ?r i high school. Den oprindelige Fleet Feet butik, selv i sin vorden i slutningen af ??1970'erne, viet noget af sin hyldeplads til racing flats, da dette er, hvad de lokale l?bere kr?vet. Derfor kan jeg ikke se, at l?berne her i Sacramento har v?ret en eller anden m?de uvidende om, at racing flats eksisteret i de sidste 35 ?r, selv om det kan have v?ret tilf?ldet i andre samfund, der ikke var s? k?rer-orienteret. Desuden har jeg aldrig set eller h?rt om nogen l?besko butik eller anden m?de "at n?gte at s?lge en runner en sko" i mine fire ?rtier ved at v?re en runner. Er Nike Air Max 2016 Hombre dette rent faktisk sker i andre samfund Adidas Superstar Pánské?? Desuden vidste mange wide-footed Nike Air Max 90 Heren Blauw l?bere i mine dage som en Aggie Running Club medlem Nike Air Max 1 Dames Grijs og k?rer til UC Davis XC og spore hold, der Nike Air Max Tavas Womens ikke havde nogen probem finde racing flats til race i. Mange af os, i disse dage, k?rte uden sokker i vores racing sko, s? selvf?lgelig forbedret sko egnet til dem med bredere f?dder. Jeg husker tydeligt toeing linjen p? et af vores XC l?b p? UC Davis i omkring 1977 og se 3/4 af l?berne med de bl? og guld Nike Elites med vaffel s?ler p? deres f?dder, hvad ville nu, tror jeg, blive betragtet som en "minimalistisk sko"....
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.