Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 6:26pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « hallucineren mezelf struikelblok »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   hallucineren mezelf struikelblok
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: hallucineren mezelf struikelblok  (Read 139 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

hallucineren mezelf struikelblok
« on: Jan 22nd, 2017, 11:16pm »
Quote Quote Modify Modify

Ik heb mijn auto verkocht en hebben gereden en naar het werk - 13 heuvelachtige mijl round-trip, (dat wil zeggen de hel, voor een Midwesten transplantatie zoals ikzelf), met nul frisheid in mijn benen te knijpen in alle actieve mijl tijdens de week .

Zo. Hier ben ik.

De drie van ons - mijn man, onze kamergenoot, en ikzelf - hebben de stad om te gaan vliegvissen ontsnapt. Nike Air Max 1 Womens Maar ik heb in een run te krijgen. Ik moet. Ik ... * veegt neus woedend * ... Ik Nike Air Max 2016 Dames neem actie! Pakte mijn sluipt vlak Nike Air Max Command Donne voordat we het hoofd de deur uit.

We parkeerden zo ver zijn we in staat Moncler Cappotto Donne om te rijden en heb een paar honderden meters voor de visserij gat gewandeld. En net voorbij dat de visserij gat, stroomopwaarts, is er een parcours.

Ik zal deze kaart verkennen vluchtig voet, denk ik, mijn innerlijke dialoog, zowel majestueuze en gevoed door cafe?ne. Ik stel me voor mezelf - nay - envision mijzelf, zweet kralen Asics Gel Lyte 3 Femme Noir op mijn voorhoofd ... benen pompen, springen sierlijk over kabbelende beekjes, langs schitterende berglandschappen.

Ik ben trail-running in de Pacific Northwest wildernis! Net zoals ik de stekker in mijn oordopjes en zet voor het spoor, mijn man suggereert neem ik een mes.

Een mes.

Hij is zo schattig, denk ik. Zo bezorgd over de veiligheid van zijn vrouw. En ikzelf feliciteren met mijn fijne man bijvangst en hem te Nike Air Max 1 Femme vertellen dat ik kom zodra ik Nike Air Max 95 Mujer weer op de hielen van mijn Brooks adrenalines worden fine.But, begin ik te denken - no hallucineren mezelf struikelblok op het pad van een berg leeuw .Onze huisgenoot geeft me zijn mes; een omvangrijk, Army groen ding met een schedel af te drukken op het blad. Ik krijg een korte les over hoe te openen en te sluiten zonder te snijden mijn Asics Gel Lyte 3 Femme Rose hand. Oke. Ik heb dit, ik denk dat als ik opstijgen onderaan de sleep. We zijn zo diep in de woestijn dat ik absoluut geen gebed voor een cel-signaal, maar gelukkig mijn GPS werkt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.