Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 4:36pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Verkar en ganska traditionell skof »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Verkar en ganska traditionell skof
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Verkar en ganska traditionell skof  (Read 80 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Verkar en ganska traditionell skof
« on: Feb 4th, 2017, 12:25am »
Quote Quote Modify Modify

S? om PureProject "fr?mjar en naturlig ride" som kommer att "f?rb?ttra prestanda och minska risken f?r skador," Jag undrar vad de j?mf?r med? ?r det j?mf?rt med Brooks k?rn produktlinje? G?r traditionella Brooks skor fr?mja en mer onaturlig rida, f? s?mre prestanda och ?ka skaderisken i f?rh?llande till PureProject skor Nike Air Huarache Dames som ?r under utveckling? Bara kasta ut det ... g?rna dela dina tankar i kommentarerna ??

Hur som helst, kommer det att bli intressant att se vad Brooks Nike Air Max 90 Femme kommer upp med i det rena Project uppst?llning. Jag har h?rt rykten om dessa skor i m?nader, men detta ?r den f?rsta officiella tillk?nnagivandet direkt fr?n Brooks, Nike Air Max 2015 Femmeoch det ser ut som det kommer att bli fem fyra skor i samlingen f?r att starta om vi ska g? av symbolerna p? Float-Feel Graf. Jag ?r glad ?ver att se ett annat f?Nike Air Max Tavas Womens retag som syftar till att l?gga sort skon marknaden, och detta kan bara vara en bra sak f?r den l?pande samfundet som helhet. Konkurrens f?der innovation, och det ?r en Nike Air Max 90 Womens Pink sp?nnande tid att vara en sko geek! Jag ?r lite avst?ngd av detta meddelande. Jag var upphetsad av rykten om denna linje av skor (fr?mst fr?n en mer valfrihet och konkurrens ?r b?ttre perspektiv), Nike Air Max Classic BW Mujer men detta avsnitt oroade mig:

"Den skapades f?r att fr?mja en l?pare ideal anpassning genom att f?rs?ka flytta kraftappliceringspunkter att anpassa www.jsatt.fr kraftvektorer, och sedan ladda interna strukturer f?r att f?rb?ttra prestanda och minska risken f?r skador."

Verkar en ganska traditionell skof?retag f?rs?k att "fixa" Nike Air Max 90 Dames en l?pare form med en sko, som jag tycker fortfarande ?r fel v?g att g? om saker och i slut?ndan ?r sannolikt att g?ra mer skada ?n nytta. (Jag inser ocks? att Moncler Gilet Femme jag kan vara n?got hycklande h?r eftersom mina b?sta skor ?r Newton som f?rmodligen skulle kunna anklagas f?r att f?rs?ka g?ra exakt vad Brooks ?r anger, s? kanske jag Adidas ZX Flux Hombre bara tar anst?t av deras ordalydelse.)
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.