Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 3:43pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « kan het moeilijk zijn »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   kan het moeilijk zijn
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: kan het moeilijk zijn  (Read 68 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

kan het moeilijk zijn
« on: Feb 5th, 2017, 11:36pm »
Quote Quote Modify Modify

Dit is toen ik vriendelijk met de loopband. Mijn kinderen groeide meer comfortabel met gym kinderopvang door deze tijd, zodat je beter geloven Ik maakte gebruik van die pauze elke Nike Air Max 1 Uomo dag. Ze kregen om te spelen met een aantal nieuwe speelgoed en ik heb tijd om te decomprimeren en nieuwe energie.

preteen:

We zijn nu eindelijk op de leeftijd waar mijn kinderen willen lopen met mij, maar voor hen, hardlopen is allemaal uit, de hele tijd! Mijn oudste onlangs ontdekt dat hij heel dicht bij me te verslaan met korte Nike Air Max 90 Femme races, dus ik doe heel veel van sprinten. Aangezien een groot deel van mijn avonden worden besteed aan hun sport praktijken, gebruik ik de tijd om de baan voor snelheid werk raken.

Tieners:Nike Air Max 2015 Dames  

Hopelijk een aantal van jullie mamma's die er zijn om dit kan spreken in de reacties, want ik ben er nog niet. tiener mijn zus net begonnen met joggen met haar en ik weet dat ze geniet van het hebben van de tijd gereserveerd om met hem te praten, zonder afleiding. Ik hoop dat ik krijg om dat te doen, ook.

Gelukkige Moederdag Nike Air Max 90 Mujer Azul aan alles wat je moeders die er zijn. Hoe is het moederschap invloed uw lopende? Laat een reactie en laat het ons weten! Ik had hoge verwachtingen voor mijn running ook toen ik zwanger werd. Ik was van plan om dat geweldige zwangere persoon die op mijn vervaldag en terug te keren naar de lange afstand kort na te zijn. Ik was Nike Air Max 90 Donne in staat om een ??halve draaien op 24 weken zwanger (ik had niet een ruwe zwangerschap) en de hele weg naar mijn vervaldag ik verder. Dit gaf me veel hoop aan de weg snel hit na de bevalling.

Maar ...... 3 dagen na levering, mijn zoon begon inbeslagneming van een brein bloeding en 1 dag na dat ik werd gediagnosticeerd met mei Thurners Nike Air Max 2016 Dames Grijs Syndroom met een enorme DVT uit mijn linker buik om mijn enkel. PICU voor hem en chirurgie voor mij resulteerde in ons allebei iets wat we niet moeten overleven. Eeuwig dankbaar nog Nike Air Max Command Femme mijn been is niet meer wat het was, het vereist aanzienlijke compressie en mijn ader Iliac is nog steeds ingestort. Mijn dromen werden verbrijzeld en ik dacht dat ik misschien nooit meer lopen. 2,5 jaar later, ja 2,5 jaar was ik eindelijk in staat om een ??marathon weer te lopen, heel langzaam maar het deed en ik ben Nike Air Huarache Femme voortgezet.

Onnodig te zeggen, hoe heeft het moederschap be?nvloed mijn running .... mijn verwachtingen werden verbrijzeld, maar ik zie draait nu op een heel andere en geweldige manier, ik ben dankbaar TE ZIJN LEVEN EN TWEE BENEN TE LOPEN HEBBEN! Ik kan langzaam zijn, kan het moeilijk zijn, mijn been kan gevoelloos zijn de meeste van de tijd, Nike Air Max Command Dames maar ik kan lopen, en ik heb een perfect gezonde 3-jarige jongen die de BOB wandelwagen houdt, evenals stromend aan mijn zijde. Het moederschap is een wonder dat ik in staat ben om Nike Air Max 1 Ultra Moire Mujerte leven met mijn kind en hardlopen was iets dat ik dacht was weg, maar ik ben gezegend te kunnen om het te doen en deel de vreugde met mijn zoon!
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.